31-03-2014, 08:28 PM
Omega er slet ikke kommet med noget på Basel jeg overhovedet syntes om...(skal siges det kun er udseendet jeg har kigget på..)
Mvh Hr.holm
|
Den nye Seamaster 300
|
|
31-03-2014, 08:28 PM
Omega er slet ikke kommet med noget på Basel jeg overhovedet syntes om...(skal siges det kun er udseendet jeg har kigget på..)
Mvh Hr.holm
31-03-2014, 08:34 PM
T.Hansen Skrev:Den i rosegold, den ku jeg godtOgså mig, selvom et dykkerur i guld måske ikke hænger ligeså godt sammen som et dykkerur i stål, så ville det ikke betyder noget for mig, idet det ville blive en 100% deskdiver Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
01-04-2014, 07:11 AM
Jeg synes både den i stål og den i rose gold er mega lækre!
Der er bare en del andre ure der pt. står højere på listen, men man ved jo aldrig hvad fremtiden bringer.... Vh. Jon -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
03-04-2014, 02:56 PM
Ved i om display-back blot er på udstillingsmodellerne i Basel, eller om denne også kommer på retailurene?
03-04-2014, 03:07 PM
Benny Skrev:Ved i om display-back blot er på udstillingsmodellerne i Basel, eller om denne også kommer på retailurene? De må være med display back. Det er også såvidt jeg har forstået argumentet for at introducere de antimagnetiske værker. mvh Jens
03-04-2014, 03:10 PM
Jens Skrev:Øv os - men tak for infoBenny Skrev:Ved i om display-back blot er på udstillingsmodellerne i Basel, eller om denne også kommer på retailurene? |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|