Den nye Seamaster 300
Omega er slet ikke kommet med noget på Basel jeg overhovedet syntes om...(skal siges det kun er udseendet jeg har kigget på..)
Mvh Hr.holm
Svar
T.Hansen Skrev:Den i rosegold, den ku jeg godt Icon_e_wink
Også mig, selvom et dykkerur i guld måske ikke hænger ligeså godt sammen som et dykkerur i stål, så ville det ikke betyder noget for mig, idet det ville blive en 100% deskdiver Icon_e_wink
Svar
Jeg synes både den i stål og den i rose gold er mega lækre! Icon_e_wink

Der er bare en del andre ure der pt. står højere på listen, men man ved jo aldrig hvad fremtiden bringer....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Ved i om display-back blot er på udstillingsmodellerne i Basel, eller om denne også kommer på retailurene?
Svar
Benny Skrev:Ved i om display-back blot er på udstillingsmodellerne i Basel, eller om denne også kommer på retailurene?

De må være med display back. Det er også såvidt jeg har forstået argumentet for at introducere de antimagnetiske værker.

mvh Jens
Svar
Jens Skrev:
Benny Skrev:Ved i om display-back blot er på udstillingsmodellerne i Basel, eller om denne også kommer på retailurene?

De må være med display back. Det er også såvidt jeg har forstået argumentet for at introducere de antimagnetiske værker.

mvh Jens
Øv os - men tak for info Icon_razz
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)