GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-)
Tillykke med et lækkert sæt. 1978 - et godt år. Da blev jeg student Icon_e_biggrin1

Vh baun
Svar
baun Skrev:Tillykke med et lækkert sæt. 1978 - et godt år. Da blev jeg student Icon_e_biggrin1

Vh baun

Og jeg fyldte 18 ! Icon_e_biggrin1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Dejligt at se uret blev blandt good guys!

Var også tæt på at snuppe det, - havde der bare været certifikat med så havde det været et fantastisk sæt!

Synes dog stadig det er et ur i super stand!

Tillykke med uret! Icon_e_biggrin1
Svar
Stort tillykke med et fedt ur Icon_hello
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
Benny Skrev:Dejligt at se uret blev blandt good guys!

Var også tæt på at snuppe det, - havde der bare været certifikat med så havde det været et fantastisk sæt!

Synes dog stadig det er et ur i super stand!

Tillykke med uret! Icon_e_biggrin1

Takker til alle ! Icon_e_smile

Der er sådan set et certifikat ("punched") med ......... det er bare ikke med det korrekte serienummer til uret Icon_e_smile Alle øvrige papirer, herunder den oprindelige salgskvittering og senere papirer, samt hangtag osv. er med det rigtige serienummer.

Uret blev købt i 1978 af den samme mand, som solgte det videre til Micki fra Dreamwatch.dk og forklaringen var, at der ved en fejl blev givet et forkert certifikat med, da uret blev købt. Købet skete i Minneapolis, USA under en rejse, så det er forståeligt, at vedkommende (dansker) ikke opsøgte butikken efterfølgende for at få det berigtiget Icon_e_wink

Jeg personligt finder historien troværdig - navnlig fordi alle andre papirer og tilbehør m.v. stemmer, i tillæg hertil stemmer datoen + forhandleren på det fejlagtige certifikat overens med de øvrige papirer. Men det trækker selvfølgelig ned, idet det er en personlig vurdering, om man tror på, at det er hvad der er foregået.

Under alle omstændigheder var prisen rimelig og sat som om, der ikke fulgte certifikat med Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tillykke med et flot sæt.
Det er bestemt kræs! Icon_razz
Svar
For syv sytten!!! Gigantisk lækkert! God tur på søen!!!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Tak igen !! Icon_e_biggrin1

Oprindeligt var jeg en smule nervøs for, at min Sub 16800 og GMT Master 1675 ville lægge sig for tæt op ad hinanden - men de ser nu ud til at supplere hinanden meget godt alligevel ! Icon_razz

İmage
/Peter

Svar
pbr Skrev:Jeg personligt finder historien troværdig - navnlig fordi alle andre papirer og tilbehør m.v. stemmer, i tillæg hertil stemmer datoen + forhandleren på det fejlagtige certifikat overens med de øvrige papirer. Men det trækker selvfølgelig ned, idet det er en personlig vurdering, om man tror på, at det er hvad der er foregået.

Under alle omstændigheder var prisen rimelig og sat som om, der ikke fulgte certifikat med Icon_e_smile
Enig i at prisen er fair og selvfølgelig kan man stole på Micki Icon_razz
Svar
Jeg er super glad og tilfreds med min GMT Master 1675, men med det originale sorte lynetteindlæg, er den alligevel en smule tæt på min Submariner i udtryk - derfor har jeg i dag bestilt et "near NOS" originalt Pepsi indlæg fra Mark Greenberg på VRF !! Icon_e_smile

Nu glæder jeg mig bare super meget til at det ankommer - og så går turen til M.C.Mortensen i Herning for at få skiftet indlægget. Har i øvrigt heller ikke set deres nye butik endnu, så det bliver også en oplevelse ! Icon_e_smile

İmage
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)