22-03-2014, 07:41 PM
Hej alle - jeg har modtaget nedenstående fra planlægningskomiteen vedr. Ur-Rally 2014 og lovede at videreformidle det.
URRALLY 2014 i super flotte lokaler i Svendborg d. 7 Juni 2014
Ankomst i løbet af formiddagen, samt opstilling af ure og evt. tjek ind på værelse.
Kl. 12.00 - Start med sandwich og 1 øl eller vand.
Kl. 13.00 - Ursnak og udstilling starter. Eventuelle ægtefæller uden urinteresse, har mulighed for at deltage i udflugt/rundvisning.
Kl. 15.00 - Eftermiddagskaffe og kage.
Evt. foredrag/fremvisning af ? (dette modtages der meget gerne ideer til)
Kl. 19.00 - kokkens 3 retters menu inkl 1 fl vin eller 6 øl/vand.
Efterfølgende kan drikkevarer købes til rimelige priser.
Under hele arrangementet er der kaffe, vand, frugt til fri afbenyttelse.
Pris for dagsarrangement - 445 kr
Ægtefælle udflugt/sejltur kl. 13.00 til kl.16.30 - 110 kr
Enkeltværelse inkl. morgenmad - 450 kr
Dobbeltværelse inkl. morgenmad - 700 kr
Udover dette, er der mulighed for at arrangere camping eller sommerhus i nærområde,t hvis der er nogle der har lyst til dette.
Jeg har i det ovenstående endnu IKKE indregnet brug af de opsparede midler, men tænker at der evt. kan lægges foredrag etc. betalt af disse midler ind i de ledige timer. Dette er alene tænkt som de rammer vi nu skal fylde ud. Ydermere skal der måske beregnes penge til leje af evt. overhead osv ? Vi tænker at vi måske skal se om der er nogle urrelaterede virksomheder der har lidt spændende de vil smide efter os til lidt konkurencer etc. Jeg har overtalt min hustru til at arrangere en udflugt og håber derved at vi kan lave en tradition for at der kan laves noget spændene i løbet af dagen og derefter et bal om aftenen. Sig endelig til hvis du kan se fejl eller mangler.
Konkret tilmelding/invitiations tråd kommer senere
Mvh. michael
URRALLY 2014 i super flotte lokaler i Svendborg d. 7 Juni 2014
Ankomst i løbet af formiddagen, samt opstilling af ure og evt. tjek ind på værelse.
Kl. 12.00 - Start med sandwich og 1 øl eller vand.
Kl. 13.00 - Ursnak og udstilling starter. Eventuelle ægtefæller uden urinteresse, har mulighed for at deltage i udflugt/rundvisning.
Kl. 15.00 - Eftermiddagskaffe og kage.
Evt. foredrag/fremvisning af ? (dette modtages der meget gerne ideer til)
Kl. 19.00 - kokkens 3 retters menu inkl 1 fl vin eller 6 øl/vand.
Efterfølgende kan drikkevarer købes til rimelige priser.
Under hele arrangementet er der kaffe, vand, frugt til fri afbenyttelse.
Pris for dagsarrangement - 445 kr
Ægtefælle udflugt/sejltur kl. 13.00 til kl.16.30 - 110 kr
Enkeltværelse inkl. morgenmad - 450 kr
Dobbeltværelse inkl. morgenmad - 700 kr
Udover dette, er der mulighed for at arrangere camping eller sommerhus i nærområde,t hvis der er nogle der har lyst til dette.
Jeg har i det ovenstående endnu IKKE indregnet brug af de opsparede midler, men tænker at der evt. kan lægges foredrag etc. betalt af disse midler ind i de ledige timer. Dette er alene tænkt som de rammer vi nu skal fylde ud. Ydermere skal der måske beregnes penge til leje af evt. overhead osv ? Vi tænker at vi måske skal se om der er nogle urrelaterede virksomheder der har lidt spændende de vil smide efter os til lidt konkurencer etc. Jeg har overtalt min hustru til at arrangere en udflugt og håber derved at vi kan lave en tradition for at der kan laves noget spændene i løbet af dagen og derefter et bal om aftenen. Sig endelig til hvis du kan se fejl eller mangler.
Konkret tilmelding/invitiations tråd kommer senere
Mvh. michael
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)