Hvad køres der i herinde.?
khbk Skrev:Hvis penge ikke er et problem, havde jeg nok snuppet en AMG C63 st. car. Icon_e_biggrin1
En lille, diskret bil......lyden.....
/
Kristen
Hvorfor så ikke en E63 eller en CLS shooting brake AMG? :)

//Berg
Svar
İmage

Jeg kører Volvo S60 auto med læder og alt i udstyr - den er jeg glad for :)

I øvrigt synes jeg det er sjovt at se hvad folk kører i, helt fejlagtigt antager jeg at f.eks folk med Rolex, ville køre i dyrere biler, men ser at flere kører i små mini-biler.

Skægt så meget man kan kæde sammen med et ur :)

Tudor Heritage Chrono Blue (70330B)
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
Svar
Jeg va engang helt pjattet med biler, men idag rager det mig en paphat..... Jeg kører gladeligt i en 15 år gammel sur Seat Leon 1,6 med et AP ROC om armen....Dont care. Solgte for knap 2 år siden vores Opel Vectra 2.0 Turbo Stc fordi man ikke kunne slå boardcomputeren fra og jeg kunne ikke holde ud at se på at lortet kun kørte 7 km/l bare jeg kiggede på speederen....

Kæresten har en Opel Corsa 1,7 CDTI Sport , så den ruller jeg en tur i når jeg skal ha afløb for mine drengerøvstendenser.... Den er lynhurtig og styrer som en Go-Kart og er samtidig økonomisk.... Hvis jeg prygler den igennem en tankfuld Diesel så går den 15 km/l..

Den gamle har en Porsche 911 Carrera Turbo 4S Cabriolet jeg kan låne hvis det skal gå ÆÆÆÆÆKSTRA stærkt med at komme til stranden om sommeren.
Svar
dreamwatch.dk Skrev:Det er lige til i har tanket de første par mdr, hvor i fylder 900 kr på 2-3 gange om ugen - så slipper det sjove op på et tidspunkt (har netop solgt en S6 5.2 V10 std. car). Og de 7.5 km/l den var opgivet til kan man umulig ramme, den hedder ca 3-4 km/L ved bare lidt frisk kørsel.

Hvad betyder det hvis penge ikke er noget problem Icon_question

Jeg har ikke frit valg på alle hylder men der er en ting jeg aldrig kigger på og det er brændstof økonomien,
Da jeg ikke mener den er værd at være lægge for meget i da "vi" køre under 30 tusinde om året.

Har da også haft en Honda som med mig bag rattet ikke gik over 7 km/l

Grunden til at jeg ikke vil lægge de store penge i en bil er at det generelt er en meget dårlig investering,
Men det kan sagtens være sjovt uden at koste en formue alligevel, jeg køber bare mine biler brugt som jeg så
Kan holder billigere kørende da jeg selv kan skrue og så er der en anden der har taget den store afskrivning.

Andre gang (som nu) er det et rent tilfælde hvad jeg ender op med at køre i. Icon_cool

Skulle jeg have en St.car med frit valg på alle hylder var der kun 2 steder jeg ville kigge hen
BMW M5
Benz E-class AMG
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Fik skruet nogle nye hjul på den gamle bil...

Glæder mig til det bliver en smule varmere Icon_mrgreen

İmage
Mvh Kim 
Svar
Det ser FEDT ud Kim - meget misundelig Icon_e_wink
Svar
Tak Kim. Icon_drinks
Mvh Kim 
Svar
Jeg tror aldrig jeg har fået skrevet hvad jeg kører i her i denne tråd.

Min hustru har en Clio (som nok snart bliver skiftet ud men enten en VW Up, en Seat Mii eller en Fiat 500)

İmage

og jeg har en VW CC.

İmage
Svar
Citat:Hvad betyder det hvis penge ikke er noget problem
Jeg har ikke frit valg på alle hylder men der er en ting jeg aldrig kigger på og det er brændstof økonomien,
Da jeg ikke mener den er værd at være lægge for meget i da "vi" køre under 30 tusinde om året.

Enigt

İmage

3 til 8 km per liter. 4,7 l. V8

Fruen kører pt. Volvo V40, 8 til 12 km per liter.

Vh. John

PS. Kølige hjuler har du fået, Kim. Hvorfor venter du på varmere vejr...? Er der ikke varme i din bil ? Icon_e_biggrin1
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Lincoln MKS Ecoboost AWD, 360 HK. Gaar paa en god dag ca. 6-7 KM/L.

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)