Lad os se dine læder remme
#11
Sort croko med Roles spænd.

İmage

Brun croko med R flip-spænd.

İmage

Brun croko med R-spænd.

İmage

Brun croko med 18kt Rolex spænd.

İmage

Håndsyet kernelæder

İmage

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#12
Her er mine 3 favoritter:

Wotancraft Legend 74 (uden print), 24 mm.
Robust og meget behagelig rem. Prismæssigt ligger Wotancraft til den høje side, men får man først deres remme mellem fingrene, er man ikke i tvivl om at materialer og finish er af ypperste kvalitet.
İmage

Blev leveret i en fin æske med lidt ekstraudstyr (ikke ur Icon_e_wink )
İmage

Simona Saddle Strap, 24 mm.
Den behageligste rem jeg til dato har haft. Læderet er ufattelig blødt, og overfladen virker nærmest silkeblød.
İmage

Dette billede (sakset fra nettet) inspirerede mig til at prøve comboen.
İmage

Gunny Mission Impossible 3, 26 mm.
IMO en af de remme der klæder 372’eren bedst. Læderet er lidt hårdt og en smule stift, men bliver med tiden blødt og mere fleksibelt.
İmage
İmage
Svar
#13
En Gunny er netop bestilt... Icon_party

Fortsættelse følger...
Svar
#14
Det kommer du ikke til at fortryde Icon_razz
Svar
#15
Har tidligere haft et PAM 177 med en Gunny 74 rem, super lækker og komfortabel rem, som IMO var en ret god kombo "bedøm selv"

İmage

İmage

İmage


Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#16
Set godt ud, T.Hansen. Jeg kunne godt finde på at købe en 74-rem, dog i en mørkere nuance.

Jeg har ledt længe efter den helt rigtige rem til mit 305, da jeg skuffet måtte erkende, at den sorte Jules Verne ikke var lige dét, JEG var på udkig efter. Om end remmen i sig selv er røvfed ;)
İmageİmage
Svar
#17
Ole. A. Skrev:Gunny Mission Impossible 3, 26 mm.
IMO en af de remme der klæder 372’eren bedst. Læderet er lidt hårdt og en smule stift, men bliver med tiden blødt og mere fleksibelt.
İmage
İmage
Den er SÅ fed den MI3-rem. Og jeg er enig; den er som skabt til 372 med sit troværdige vintage-look.
Svar
#18
Er man et dårligt menneske hvis man syntes, at de der nye gammelt udseende remme er lidt grimme?
Svar
#19
Kristofferj Skrev:Er man et dårligt menneske hvis man syntes, at de der nye gammelt udseende remme er lidt grimme?

Du er nok bare mere til læder, nylon og gummi. Vi har alle forskellige lyster Icon_e_wink Icon_e_wink Icon_e_wink Mine er ødelagt læder og lidt gummi Icon_love Icon_love Icon_love
Svar
#20
Haha du har ret Torben:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)