Omega "Dark Side of The Moon" - fremstillingsprocessen
Stensbjerg Skrev:Nu kan jeg kun tale for mig selv og jeg er på ingen måde hidset op,
Der skal sgu mere end et ur til Icon_e_biggrin1

Troede vi delt synspunkter med hensyn til dette presse materiale det var det jeg udtalte mig om,
Jeg kan ikke rigtig ryge på røven over at få disse oplysninger om fremstillingen af dette ur,
Jeg syntes det er et cool ur som sagt også uden disse oplysninger.

Men det er da cool med mig hvis der er nogen der kan, tyg løs. Icon_e_biggrin1
Og jeg kan da heller ikke se at jeg har skrevet at jeg syntes de ikke skal slå på den gode historie eller,
Eller sætte deres eget lys under en skæppe ej heller at jeg ikke kan forstå det eller forventer noget andet Icon_rolleyes

Der er vel ingen der taler om at man skal ryge på røven over det, og selvfølgelig skal man være lidt selektiv. Jeg hører nok bare til dem, der gerne vil have lidt teknisk info frem for en "Brad Pitt" reklame. At det så bare er en anden illusion der opbygges er en anden snak, men reklamerne kommer vi jo ikke uden om, så hellere info om fremstillingsprocessen frem for "wannabe illusionen" Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Jeg holder også af at læse teknisk ind omkring ure hvis der er noget der har fanget min interesse,
Men når jeg som her sidder og læser noget hvor jeg får fornemmelsen af at det mest af alt bare er reklame "gas"

Ja så spiser jeg bare ikke med. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)