Hvad siger i til det her??
Tja, ikke alle sider lister den som en Seiko 5, så er lidt i tvivl. Men bare vær glad for det ikke står på skiven, det der grimt ud Icon_e_smile

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Præcis;-) men det må jo være model nummeret man skal gå efter her.
Svar
Modelnummeret afslører ikke om det er et Seiko 5.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Ok. Men hvad jeg kan se mig frem til, så står der ikke 5 på skiven. Icon_e_smile
Svar
Nu er det på vej. Ventetid ventetid ventetid;-)
Svar
Nyd det. Der et (næsten) ikke noget bedre end at vente på et nyt ur Icon_e_wink
Svar
İmage

Jubiiii!!!!!;-)
Svar
Dejligt at det ser ud til at lykkes.
De har jo nogle gode priser, og sender fra EU.
/
Kristen
Svar
Jeg kan i hvertfald godt anbefale dem til andre. Nu har jeg ikke modtaget uret endnu, men tvivler på der skulle være noget at komme efter. At deres kundeservice så godt kunne være lidt bedre er en anden sag, men jeg har nu haft fin kontakt med dem. Man er nok bare for vandt til at få bekræftigelse på bekræftigelse på at ens vare er på vej;-)
Svar
Fedt!

Er ked af at jeg måske har gjort dig lidt nervøs! Synes bare det var på sin plads at gøre opmærksom på erfaringen fra den anden tråd Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)