Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
•
Svar: 231
Tråde: 28
Modtaget Likes: 138 i 52 svar
Givet Likes: 122
Super tråd og lidt interessant faktisk
Vi stod for at par måneder i samme situation og skulle finde et ur til min hustru og det var svært. For hvordan finder man den perfekte balance mellem det femine og det udtryk, som nu passer til stilen. Min hustru er bestemt ikke urnørd, men sætter pris på gode ure og kan ikke fordrage de fleste dame ure, som alle bæger præg af at være mere smykke end ur. Omvendt så virkede et 15 mm automatisk ur på 44 mm i diameter lidt for voldsom til hendes hverdag.
Valget faldt på et Tag Heuer Aqauracer med quartz værk. Med en slank kasse og knap 40 mm i diameter ramte den den perfekte balance mellem det feminine, sporty og alligevel elegant nok til det meste.
Har desværre ingen billeder da hun ikke lige er hjemme.
Mvh Thomas
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Undskyld hvis det ikke er Panerai som trådstarter lagde ud med, men måske det alligevel kan bruges som lidt inspiration?
Min hustru har flere ure som hun bruger på skift og er rigtig glad for dem alle.
Tag Heuer
Herre model af Cartier Santos automatic
Omega Speedmaster (lady)
Vintage Omega
•
Svar: 6
Tråde: 1
Givet Likes: 0
Tak til jer alle sammen. Rigtigt fine billeder, og ure, der passer særdeles godt til (kvinde)hånden. Tror dog beslutningen er taget, og det bliver en eller anden Panerai model. Min oprindelige tanke om en af de "små modeller" er der dog blevet rokket ved, og tror ikke jeg vil være skræmt af de "almindelige modeller". Nu skal jeg bare finde den rigtige..
Med venlig hilsen
Henrik
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Held og lykke med det og husk at melde tilbage med hendes reaktion
•
Svar: 6
Tråde: 1