PAS PÅ
#11
TimeToWatch.dk Skrev:KUN bankoverførsler fra udlændinge og pengene SKAL være på kontoen før man sender uret.
Er PayPal ikke også okay?
Svar
#12
Citat:af Sociologen » 13/01/2014 15:54

Er PayPal ikke også okay?


Jo men du bliver Kne**et når du skal ha dine penge ud.....Det er gratis for køber at betale, men sælger opkræves 3+5% af totalbeløbet som hæves i gebyr.... Jeg har boykottet lortet af samme grund
Svar
#13
MortenKN Skrev:
Citat:af Sociologen » 13/01/2014 15:54

Er PayPal ikke også okay?


Jo men du bliver Kne**et når du skal ha dine penge ud.....Det er gratis for køber at betale, men sælger opkræves 3+5% af totalbeløbet som hæves i gebyr.... Jeg har boykottet lortet af samme grund
De gange, jeg har købt og betalt via PayPal, har JEG betalt gebyret på ca 4 pct plus en elendig omregningskurs.
Svar
#14
Man kan godt vælge at køber betaler gebyret på PayPal. Køber skal bare vælge en anden betalingsform end standard.
Alternativt skal man bare lægge 3 % oven i prisen, hvis der bruges PayPal.
Svar
#15
Det koster jo ikke noget at få pengene ud. Paypal tager et transaktionsgebyr, så det er bare at forhandle hvem der samler det op.
Desuden er deres vekselkurs temmelig elendig, men hey, de er en forretning og skal jo tjene på at du vil sikre dig.
Hvis man bevist vælger at gå uden om PP og det går galt er det jo kalkuleret risiko i et køb. I salg har man igen risiko for at køberen filer claim mod at varen ikke er som beskrevet og prøver at få pengene tilbage.... Jeg har ikke prøvet det, men reglerne går jo begge veje!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
#16
TimeToWatch.dk Skrev:Pussigt... Jeg har aldrig modtaget henvendelser via itstime.dk fra scammers. Det er altid via DBA.
Samme her.....


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
#17
Har tidligere haft 2 annoncer på itstime, og begge har været ramt af noget kontakt fra Malaysia eller lignende..


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#18
MortenKN Skrev:
Citat:af Sociologen » 13/01/2014 15:54

Er PayPal ikke også okay?


Jo men du bliver Kne**et når du skal ha dine penge ud.....Det er gratis for køber at betale, men sælger opkræves 3+5% af totalbeløbet som hæves i gebyr.... Jeg har boykottet lortet af samme grund

Med Paypal får du ca 4% mindre i hånden som sælger end det køber indbetaler. Det koster ikke noget at trække penge ud - MEN kursen er ringe ( fx 7,2 - 7,2 ved euro ). Som køber betaler du også overkurs ( ca 7,7 ved euro ). Der hvor Paypal er fantastisk, er hvor du køber en vare af en du ikke stoler (helt) på. Du betaler via Paypal og kommer varen ikke eller er den mangelfuld i forhold til billeder/beskrivelse kan du oprette en "sag" og i de fleste tilfælde få dine penge retur. Der hvor Paypal virkelig er noget møg er der hvor du som sælger ikke stoler på køber. Der skal ikke mere til end at køber siger "Varen er aldrig kommet" så er der oprettet en sag og dine penge kan være spildt ( underforstået din vare væk ).
Svar
#19
TimeToWatch.dk Skrev:Pussigt... Jeg har aldrig modtaget henvendelser via itstime.dk fra scammers. Det er altid via DBA.
/Mads

Claus Tukjær Skrev:
TimeToWatch.dk Skrev:Pussigt... Jeg har aldrig modtaget henvendelser via itstime.dk fra scammers. Det er altid via DBA.
Samme her.....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Det er sikkert fordi de kan se at I er forhandlere og derfor tænker at I ikke hopper på den.

Jeg har selv fået en henvendelse fra Malaysia via itstime. Den blev prompte ignoreret.
Svar
#20
Har fået et par henvendelser på ure på itstime :

Du har modtaget en henvendelse vedrørende uret ''Audemars Piguet'' som du har annonceret til salg på ItsTime.dk.

I would like to know if this Audemars piguet watch is still available. hope the watch was in perfect condition without any major scratches.

Og

Du har modtaget en henvendelse vedrørende uret ''Lange & Söhne'' som du har annonceret til salg på ItsTime.dk.

Hello,
I'm interested in this Lange & Söhne,
I would like to know if the watch is still available for sales. I hope the watch was in good condition and come with full set.

Jeg svarer noget i retning af :

Dear XXXX

The watch is still available for sales and the watch is in very good condition and comes with full set.

Price is X.000 Euro / XX.000 Dkr.

If you at some point would like to buy the watch there are 2 options :

1) You can come to Denmark and pick up the watch youself. And pay me in cash ( Danish Kr or Euro )

or

2) Make a bank transfere direct to my bank. When all the money is in my account ( and confirmed by my bank ) I will send the watch to you

I do not accept Paypal or check.

Kind Regards
Morten

Så hører jeg aldrig mere fra dem. Utroligt at man gider ( men selvfølgelig nemmere at svare Rylan, Adam eller hvad de nu hedder efter jeg har gemt en kladde der bare skal rettes en smule i ).
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)