Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Som "gamle" urtosser vil vide har vi en kassebeholdning stående efter afholdelse af 3 Ur Rally - altså store GTG, hvor vi har været i lejede lokaler og holdt stort træf med efterfølgende middag og overnatningsmulighed.
Der er tilsyneladende ikke lige nogen der gider stå for næste omgang og jeg tænkte at vi måske kunne få en tråd som debatterer hvad pengene kunne bruges til, hvis vi ikke skal lave den slags arrangementer. Beløbet er så vidt jeg husker 5-10 K men jeg kan huske forkert. nogen bedre bud?
vh baun
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg er klar over det da John(Fyn) og jeg var de sidste der arrangerede og John i dag har det overskud der var, stående på en konto. Det eneste man rigtig kan bruge dem på er vel et nyt arrangement adviseret på begge fora så alle ser det og dermed har mulighed for at deltage?
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
KimT Skrev:Jeg er klar over det da John(Fyn) og jeg var de sidste der arrangerede og John i dag har det overskud der var, stående på en konto. Det eneste man rigtig kan bruge dem på er vel et nyt arrangement adviseret på begge fora så alle ser det og dermed har mulighed for at deltage?
Eller noget helt andet, som kunne komme alle til gode - men hvad?
vh Baun
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Enig... Lad os da finde et godt sted at mødes en eftermiddag/aften til en uformel sammenkomst og fordel de overskydende midler ud på dem der deltager. Er kuvertprisen 400 kr. og der kommer 20 mand, så det løber i 8 k, er det jo bare at fyre de 5 k af fra "bogen", og lade de 20 betaler de resterende 3 k med 150 kr. pr snude. Jeg kan hurtigt stable noget på benene, men det bliver ganske uformelt a la det vi plejer i Aarhus eller vores seneste GTG i Kbh efter Klarlund. Hvis nogen har behov for yderligere "underholdning" kan man jo bare slå på glasset
/Mads
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Lad dem stå indtil der er nogen der gider arrangere et UrTræf 2014/15/16. Jeg gider godt, har bare ikke tiden til det.
•
Svar: 339
Tråde: 25
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg gider også godt(være med til at arrangere ) og har faktisk også noget tid til det , og måske var fyn et godt sted at holde det sådan midt i landet.
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
Eftersom overskuddet i kassebeholdningen for en meget stor dels vedkommende er opbygget, da der kun var ét forum, Urforum.dk, var det måske mest retfærdigt, hvis man også lod medlemmerne af dette forum være medbestemmende over, hvordan pengene skal bruges !?
Det er efter min mening ikke noget, der KUN bør debatteres herinde !! Der er en del medlemmer af Uforum.dk, der har været med til at opbygge den kassebeholdning og som ikke er medlemmer herinde.
Just saying ....... !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Det er åbenlyst at der ikke skal tages en endelig beslutning om brugen uden at alle der tidligere har bidraget til "opsparingen" har set det og haft mulighed for at give deres besyv med (på begge sider) Men en opstart herinde af snakken omkring midlerne er da fint, hvilket i øvrigt også tidligere har været i gang på den anden side. Det er jo bare en snak - ikke en beslutning
Selvfølge vil brugen af disse midler kræve et samarbejde på tværs, hvilket jeg ikke ser nogle problemer i.
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Undskyld jeg blander mig, men er det ikke blot nemmest at give "rabatten" til næste GTG til dem som har deltaget før, og derfor retteligt har del i opsparingen? Nye deltagere (uanset hvilket forum de hænger ud på) betaler så fuld kuvertpris.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
bcmb Skrev:Undskyld jeg blander mig, men er det ikke blot nemmest at give "rabatten" til næste GTG til dem som har deltaget før, og derfor retteligt har del i opsparingen? Nye deltagere (uanset hvilket forum de hænger ud på) betaler så fuld kuvertpris.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bliver nok nærmest et umuligt regnestykke, da kassebeholdningen er akkumuleret over en årrække til flere GTG'er, og det er individuelt hvor mange gange de enkelte deltagere har været med og derfor har en forholdsmæssig andel af kassebeholdningen.
Det bedste er nok at lave et fælles GTG annonceret på de to fora og bruge pengene på noget fælles, som foredragsholder, lokaleomk., tilskud til mad, præmier osv.
Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
|