Flagskibsbutikker??
#11
KlausM Skrev:Der bliver solgt Panerai fra mange AD'ere som ikke er Panerai ejede. Se blot i USA er der mindst 40 af slagsen og ligeså i Tyskland.

[url]"http://www.panerai.com/en/network/authorised-dealers" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.panerai.com/en/network/authorised-dealers[/url]
Ja, det er jeg klar over men der er jævnligt snak om AD´er der mister forhandlingen rundt omkring idet der popper flagship stores op.
Hvilket vel er naturligt når de åbner egne butikker. Så ønsker man vel ikke at der er konkurrenter i samme område? Og prøv at se hvor
mange butikker de har åbnet de sidste par år. Mon ikke det er en retning de vil fortsætte?

Jeg kan sagtens forestille mig at flere og flere går i den retning (Rolex?) for at opretholde/udbygge eksklusiviteten?
Svar
#12
Det er en balance Kim for AD'erne kan sikre et salg hvor det ikke er rentabelt at åbne egen butik kun med Panerai ure.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#13
Enig, hvorfor jeg også skrev at det nok ikke kommer til at ske (for Panerai) på så lille et marked som DK tidligere i tråden.

KimT Skrev:Dog ikke i DK, men det er vel det forholdsvis lille marked der gør det uinteressant?
Svar
#14
Ja, det giver meget god mening.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#15
Hvad med Rolex. Hvis de teoretisk gik den vej, ville DK så have et marked der er stort nok? (inkl. alle turisterne der køber ure)
Svar
#16
Jeg tror ikke Sjælland/Fyn + turister er stort nok til en flagship store i Kbh men hvad ved jeg Icon_e_confused
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#17
Jeg tror bestemt at en flagsskibsbutik i København godt kunne gå. Det kunne en Omega shop også, men ikke andre steder i DK (tror jeg) Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#18
Kbh (Klarlund), Helsingborg (Carlsson), Malmø (Bergströms), Odense (Ragnar) samlet i ét måske.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#19
Skidt nyhed for MC Mortensen, men måske de ved noget vi ikke ved?

Kunne man forstille sig MC Mortensen og Klarlund som de 2 eneste i DK? Ville være skidt for Ragnar i Odense.
Svar
#20
Nu skal vi lige huske det er meget løse rygter Icon_e_wink
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)