Skx007 går i stå
Hey folkens.

Jeg har haft mit skx007 i en god måned nu, men siden lørdag morgen er det gået i stå tre gange. Jeg har det på fra morgen til aften, og i og med jeg har en aktiv dag, så burde det da ikke gå i stå i tide og utide.
Svar
Nej - det skal vist lige forbi en urmager :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Nej det lyder ikke rigtigt, tilbage på garantien med det.
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Will do!
Svar
I dag er det gået i stå 4 gange siden jeg stod op kl 6… det ryger retur prompte!
Svar
Underligt…. efter trusler om at sende det retur, retur label printet, så begynder det lige pludselig at tikke igen efter en rystende tur. Nogen forslag til hvad der kan være sket? Holder øje med det de næste par dage for at se hvordan det arter sig. Sker det igen, så ryger det retur:-)
Svar
Er der nogle af Seiko "guruerne" der ved om det er det samme værk som bruges i Monster urene?

Jeg har to gange haft problemer med Monster ure som gik i stå/gik ustabilt og begge gange kunne
det løses ved at ligge uret fladt i hånden med glaset nedad, hvorefter det skulle have et "kærligt"
klap på bagkassen. Jeg fandt denne fremgangsmåde på et internationalt urforum og efter at have
gjort det, har de begge fungeret upåklageligt efterfølgende Icon_e_confused

Hvad og hvordan aner jeg ikke, men virket - det har det. Som nævnt i starten af dette indlæg ved
jeg dog ikke om det er samme værk der er i SKX007?
Svar
Det er det samme værk så vidt jeg kan Google mig til. Cal 7s26.

Give it a try hvis ikke det allerede er sendt retur.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Det er nøjagtigt samme værk.
Svar
Det lader til at uret bare skulle ha lidt kærlige klap. Håber det holder nu:-)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)