God stil Claus - med super ur citat!!!
Torben helt ærligt, jeres rygklapperi hører IKKE til i urforum. At du har modtaget 10 stykker snor med knuder på og, at du ønsker at hylde den glade giver, må da skulle oprettes i Referencer eller Off Topic.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Slettegaard Skrev:Torben helt ærligt, jeres rygklapperi hører IKKE til i urforum.

Nu bestemmer du ikke over min post og jeg klapper dem på skulderen jeg har lyst til. Hvis Kim mener posten skal flyttes så gør han det nok.
Svar
Black Seal Skrev:
Slettegaard Skrev:Torben helt ærligt, jeres rygklapperi hører IKKE til i urforum.

Nu bestemmer du ikke over min post og jeg klapper dem på skulderen jeg har lyst til. Hvis Kim mener posten skal flyttes så gør han det nok.
Du er da en klaphat Torben. Jeg påpeger blot, at tråden bør flyttes. Det er efterhånden en børnehave herinde!!!

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Det var da en ubehaglig tone, Lars. Skal vi ikke prøve at opføre os som voksne mennesker?
Svar
Rolig nu, det er bare en tråd og dens placering - ingen grund til at blive "uvenner"
Jeg smider den ned i Off topic - sværere er det ikke.

Kan i nu have en rigtig god aften alle sammen.....
Svar
Jeg bliver nu ikke uvenner med nogen over noget sådanne og lever med at være en klaphat - man kan ikke være good guy hos alle Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1

Og fint at Kim har valgt at flytte den til OT - det er hans call og ikke andres Icon_e_wink Icon_e_wink Icon_e_wink

Go' aften og husk nu at se bold med "klaphat" på Icon_razz
Svar
Vandt disse armbånd på facebook fra Claus FEDT og mange tak :-) İmageİmage

God aften til jer alle :-)

Henrik
Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)