Limited skive hvor?
Jeg søger med lys og lygte efter skiven fra et PO Quantum of solace!
Er der nogen der har viden om hvor denne kan skaffes eller er det en i forvejen umulig opgave jeg har kastet mig ud i Icon_question Icon_rolleyes
Svar
Tror det bliver svært. Uret er en speciel-udgave, så den kan nok ikke findes sådan lige.

Ofrei har den ikke. (De har ellers meget)
Hvad er klokken?

Simon M.
Svar
Det er måske nemmere at sælge dit PO nu og så købe PO Quantum of solace.
Svar
Øv så er det ikke bare mig der ikke leder de rigtige steder lader det til Icon_e_confused

Jeg må indrømme at jeg slet ikke er fan af selve Quantum of solace modellen og alt det der James Bond udsmykning der er på den, derimod syntes/tror jeg skiven ville se fantastisk ud i et "normalt" PO.
Svar
Jeg solgte et QOS for 18 måneder siden til 19k. Kan se at det ligger til 25k nu Icon_e_surprised Så foretrækker jeg det nye cal. 8500. Men det er en fed skive:

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Claus Tukjær Skrev:Jeg solgte et QOS for 18 måneder siden til 19k. Kan se at det ligger til 25k nu Icon_e_surprised Så foretrækker jeg det nye cal. 8500. Men det er en fed skive

Fra 18.000 kr. til 25.000 kr. der er da godt nok forskel Icon_e_surprised Icon_e_surprised
Hvad er klokken?

Simon M.
Svar
S.Milo Skrev:Fra 18.000 kr. til 25.000 kr. der er da godt nok forskel Icon_e_surprised Icon_e_surprised
Ja, især i hvordan sælger prissætter sit ur! Mon ikke Claus' pris er mere retvisende?

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Icon_+1 Helt helt enig. Claus er rigtig skarp i prissætning af PO's.
Hvad er klokken?

Simon M.
Svar
Claus er super skarp når det gælder pris og service!
Også derfra mit kommer og alt ved den handel var i top Icon_not
Hvordan med at ta kontakt til Swatch group tror i dette kunne være en mulighed?
Svar
Desværre ikke - "Vi" sælger ikke løse skiver hos Swatch Group, ej heller ændrer på dele der måtte ændre på det originale udseende (så uret ikke længere modsvarer dets oprindelige ref. nummer).
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)