Bagkasseweekend.....
#1
Hvilken bagkasse er på armen i weekenden?
For mig er det LW Spidospeed som jeg ikke kan ligge fra mig i øjeblikket og er det ikke det som det hele handler om Icon_e_wink

İmage
Svar
#2
Det er fandeme en fed bagkasse, Kim ;)
Svar
#3
Den er virkelig fed
_______________________________
Venlig Hilsen Bastian
Svar
#4
İmage

Klassiker, Panerai 372.
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
#5
Det sidder ikke på armen endnu - men er netop bestilt hos Chrono.dk, så glæder mig til tirsdag hvor det lander på adressen. Har aldrig ejet et PO, så nu skulle det være :)

İmage


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
#6
Fedt ur Jesper Icon_razz
Svar
#7
KimT Skrev:Fedt ur Jesper Icon_razz

Tak Kim :)

Syntes det er super fedt og så passer det ret godt ind i samlingen - der manglede et Omega.

Det bliver dog næppe en keeper ;) dertil er der lidt for mange ure jeg ønsker at have i min faste samling.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
#8
Brunch med gode venner søndag og til Århus til julemarked (kvinder til julemarked og mænd på bar) Icon_e_biggrin1

Omega AT Icon_cool

İmage
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
#9
JesperC Skrev:Det bliver dog næppe en keeper ;)
Nej, men det behøver det jo heller ikke at være. Det kan også være sjovt at få prøvet en masse forskelligt og så lige pludselig falder man for noget som så bliver hængende. Det er sådan jeg har det med både mit 15400 og mit SpidoSpeed. Den tredje ved man aldrig hvad bliver. Der ryger nok lidt forskelligt igennem og så på et tidspunkt rammer jeg den næste som bliver en såkaldt "keeper" Icon_e_biggrin1
Svar
#10
KimT Skrev:
JesperC Skrev:Det bliver dog næppe en keeper ;)
Nej, men det behøver det jo heller ikke at være. Det kan også være sjovt at få prøvet en masse forskelligt og så lige pludselig falder man for noget som så bliver hængende. Det er sådan jeg har det med både mit 15400 og mit SpidoSpeed. Den tredje ved man aldrig hvad bliver. Der ryger nok lidt forskelligt igennem og så på et tidspunkt rammer jeg den næste som bliver en såkaldt "keeper" Icon_e_biggrin1

Jeg ved præcis hvilke ure der er målet, men indtil den nødvendige kapital er på plads, kan man jo godt prøve lidt forskelligt :D


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: