Sky-Dweller
Dweller er i min verden "en person som opholder sig et bestemt sted" derfor Sea Dweller, en som opholder sig i havet.

Derfor passer det godt med at det nu bliver noget til "en som opholder sig i himlen".

At de kun har brugt det til et ur for havet indtil nu, betyder jo ikke at det ikke kan benyttes til andet end det, når nu ordet Dweller ikke har noget med havet at gøre.

Rolex kan jo selvfølgelig godt have benyttet ordet Dweller som betydning for havet, men den tror jeg ikke på. Jeg tror det har en overordnet betydning sammen med ordet Sea.

Go' aften.
Svar
Lige meget hvad, bliver det sjovt om rolex kommer med noget nyt, det sker jo ikke så tit;)
Svar
Helt enig. Det kunne være fedt hvis de kom med noget virkelig overraskende.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Mon dog....? Det er jo Rolex Icon_e_biggrin1 At de overhovedet lavede SDDS'eren overraskede mig en del.....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Mon dog....? Det er jo Rolex Icon_e_biggrin1 At de overhovedet lavede SDDS'eren overraskede mig en del.....

Helt enig Claus. Det er jo ikke sådan at de smider om sig med nye sports modeller hvert år Icon_e_wink

Og de har trods alt skiftet GMT, Sub date, sub LV og SD ud inden for de sidste par år.
vh Hans Henrik
Svar
Så ligger der en teaser af hvad der nok er Sky-Dweller på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.rolex.com" onclick="window.open(this.href);return false;">www.rolex.com</a><!-- w --> Icon_e_wink Så noget kommer der !
vh Hans Henrik
Svar
Fedt Hans. Det ligner en GMT krans med hvidt indlæg!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Yacht-Master II i stål?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Er den hvide krans del af en sub dial?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Er den hvide krans del af en sub dial?
Mvh
Klaus

Det synes jeg også det ligner. En GMT af en art ?
vh Hans Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)