02-11-2013, 07:25 PM
En 2254 ser godt ud på de fleste
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Watch spotting
|
|
02-11-2013, 07:25 PM
En 2254 ser godt ud på de fleste
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
12-11-2013, 10:49 AM
Pablo Escobars Rolex Daydate som er blevet dyppet i "krymmel":
![]() Skulle angiveligt være blevet handlet på en slags "narco-goods" auktion for blot 8.500 $ /Mads
14-11-2013, 12:08 AM
TimeToWatch.dk Skrev:Skulle angiveligt være blevet handlet på en slags "narco-goods" auktion for blot 8.500 $ Jeg ville gerne have købt det ur, idet jeg synes godt om historien bag det. Mads Langer feat. Omega Speedmaster (0:33 min). [youtube]H5oTWDTmXTQ[/youtube]
16-11-2013, 09:09 PM
Sidder og ser filmen Spacecowboys fra år 2000 på Netflix med blandt andre Clint Eastwood og James Garner. Allerede 25 minutter inde i filmen har jeg spottet Clint'en med et Rolex ur på TwoTone Jubilee lænke og James Garner bærer et Rolex Oyster Quartz med mørk skive. Man ser meget tydeligt den karakteristiske Oyster Quartz lænke, hvor ledene vender omvendt ifht. En alm. Oyster lænke.
Tommy Lee Jones bærer et Breitling Navitimer på lænke... I rummet bar de alle Omega Speedmasters på den lange rem uden på rumdragterne. __________________________
De bedste hilsner Lars Slettegaard Omega Seamaster Diver 300 M Casio G-shock Seiko 5
20-11-2013, 04:01 PM
Jeg syntes det er lidt sjovt at se hvilke ure de helt tunge drenge i urmager-branchen bærer. Hodinkee postede i går dette billede af Giulio Papi bærende et AP RO Perpetual Calendar platin/stål.
![]() Papi er den ene partner i Renaud & Papi (nu ejet af AP), som vel nok er verdens førende R&D center for komplicerede urværker. De står bag alle AP, RM, Cartier, Harry Winston og mange fleres komplicerede værker. Papi anses af mange som en af verdens top 5 urmagere. /Mads
21-11-2013, 11:34 PM
[url]"http://www.youtube.com/watch?v=dEuNGWlYWqE" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=dEuNGWlYWqE[/url]
Kan nogen svare på hvilket ur den kære Don Eladio (manden i første scene) bærer i dette klip fra Breaking Bad? (Scenen indeholder spoilers i tilfælde af at nogen er i gang med serien)
22-11-2013, 03:40 AM
Hej
Jeg har iaften set So Fucking Special i USA hvor Cristine Feldthaus bærer et Festina Tour De France 2013 model med hvid urskive på lænke. MVH Peter
22-11-2013, 11:35 AM
Spottede DJ/musiker Rune RK med et AP RO Jumbo ref. 14802BA i 18 K guld fra 1992. Uret er en LE lavet i 230 stk. i forbindelse med RO's 20 års jubilæum. Damn det er god stil, og kræver en seriøs kender, at nappe netop det ref. nr. De hænger bestemt ikke på træerne og kræver et skarpt øje at finde. Faktisk et ur på min personlige most wanted liste, hvis der dukker et op i flot stand.
![]() /Mads
22-11-2013, 12:00 PM
ydegaard Skrev:http://www.youtube.com/watch?v=dEuNGWlYWqE Måske et bedre billede af uret. Det indeholder i hvert fad ikke spoilers. Jeg ved dog ikke hvad det er for et.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|