Hvad er din favorit model fra Omega?
Jeg skal nok snuppe din Ploproff, John Icon_e_wink
Svar
Speedmaster er klart min favorit pga. historien og det særlige design. En Speedmaster svarer lidt til en Porsche 911 - en tidløs klassiker.
Svar
Speedmaster a timeless classic just beautiful. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Ak ja, der er jo mange... men hvis man SKAL vælge, så bli'r det en af nedenstående... og selvom jeg samler på SM300'erne og de er favoritterne, så er det nok alligevel 105.003/Ed White, som jeg hårdt presset, p.t., ville ha' sværest ved at skille mig fra...

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Så absolut PO 42 mm med orange ring og stållænke, købt juli s.å.

At der er sket en opdatering ændrer ikke noget i forhold til det købte ur.

Mvh.

Jørgen

PS. Med de nye priser havde jeg nok set mig om efter et Rolex sub. ur.
Mvh.

Jørgen
Svar
Speedmaster - sådan en må jeg prøve at eje på et tidspunkt Icon_e_biggrin1
MVH Jesper
Svar
Claus Tukjær Skrev:Jeg har selv ejet et par Omega i tidens løb, men et ur jeg savner meget, er mit Omega Planet Ocean 45,5 mm. Dog får jeg samme model ind i morgen, i 42 mm....

İmage
İmage

Jeg skal helt sikkert have to.tre Omegaere på et tidspunkt.

Den ene er PO'eren, med orange lünette. Præcis som din. Jeg synes virkelig den er lækker. Det eneste jeg er i tvivl om, er størrelsen på 45.5mm. Mit Heuer er 41mm, men man kan jo få dem 42.5 mm også mener jeg? Jeg synes det er en fantastisk farve og det er lige før jeg kommer i godt humør hver gang jeg kigger på det. Udover det daglige, ville jeg nok også bruge det på strandture, kanoture m.m. Altså et slags aktivitets ur. Jeg skal ikke kunne sige om det er en keeper, men i forhold til hvor glad jeg bliver at se på det, kunne det sagtens være en keeper.

Det andet skal være en Speedmaster, jeg ved bare ikke hvilken model endnu, men det haster heldigvis heller ikke Icon_e_wink

Det tredje kunne godt være et Seamaster.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Nogle flotte ure i denne tråd!

Jeg må supplere med mig favorit Icon_cool

İmage
Svar
Claus_K Skrev:Nogle flotte ure i denne tråd!

Jeg må supplere med mig favorit Icon_cool

İmage

Svinelækkert.......havde også et som desværre forsvandt i forbindelse med et indbrud Icon_evil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)