Afstemning: Hvilke af nedenstående remme synes du er mest attraktiv, hvis du skulle vælge en rem til dit ur.
1. Natoremme
2. Zuluremme
3. Læderremme
[Vis resultater]
 
 
En lille spørgeundersøgelse...
#11
KimT Skrev:Hvis jeg kigger i min kasse er der flest natoremme, men skulle jeg til at handle med remme ville jeg personligt have alle typer på hylden. Det er det eneste rigtige hvis man vil lave en forretning ud af det efter min mening.

Hej Kim,

det har du også helt ret i og det er også intentionen da vi mener der er behov for alle 3 produktgrupper. Har vi egentlig nogle herhjemme der reelt "kun" sælger urremme. I Sverige er der fx singularstraps men har vi nogle derhjemme der gør sig i det?!

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
#12
KimT Skrev:Hvis jeg kigger i min kasse er der flest natoremme, men skulle jeg til at handle med remme ville jeg personligt have alle typer på hylden. Det er det eneste rigtige hvis man vil lave en forretning ud af det efter min mening.

Icon_+1

Helt sikkert flere forskellige typer remme,som stort set alle er inde på.. Er selv af samme overbevisning at panerai skal have læder og rolex nato... En ting jeg dog savner herhjemme er flotte hornbacks se det ville være lækkert Icon_e_wink
Svar
#13
Jeg ville ønske mig nogle "fede" mesh-lænker til en god pris!
Men den mulighed manglede.
/
Kristen
Svar
#14
Boxter Skrev:
pbr Skrev:Jeg synes, at det er svært at svare så entydigt på - det varierer i forhold til hvilken type ur, det drejer sig om og i flere tilfælde ville jeg måske have forskellige remme til hvert ur, for at kunne skifte.

Hej Peter,

igen er jeg enig. Men hvilke remme ville du have flest af?!:-)

Thomas


Igen, hvis jeg havde flest dress ure eller vintage ure, ville jeg have flest læderremme. Hvis jeg havde flest dykkerure, ville jeg have flest gummiremme. Hvis jeg havde flest sportsure, militært inspirerede ure, ville jeg have flest NATO remme.

Det er et umuligt spørgsmål at svare på, Thomas.

I øjeblikket ejer jeg kun 1 ur med rem. Resten af mine ure er født med lænke eller er digitale outdoorure, hvor der kun er én option. Men skulle jeg supplere mine dykkeres lænker, ville det være med gummiremme eller NATO remme.

Men skulle jeg have en rem til mit IWC pilotur ville det være en kevlar/nylon rem eller en læderrem ............. men det kunne også se godt ud på en NATO rem !! Icon_e_wink

Så du kan se ............ et umuligt spørgsmål at svare entydigt på ! Icon_e_smile
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#15
Boxter Skrev:
KimT Skrev:Hvis jeg kigger i min kasse er der flest natoremme, men skulle jeg til at handle med remme ville jeg personligt have alle typer på hylden. Det er det eneste rigtige hvis man vil lave en forretning ud af det efter min mening.

Hej Kim,

det har du også helt ret i og det er også intentionen da vi mener der er behov for alle 3 produktgrupper. Har vi egentlig nogle herhjemme der reelt "kun" sælger urremme. I Sverige er der fx singularstraps men har vi nogle derhjemme der gør sig i det?!

Thomas
Kender dem ikke men to sekunder på Google gav bla. denne [url]"http://www.urremmen.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urremmen.dk/[/url]
Svar
#16
nicolaib Skrev:
KimT Skrev:Hvis jeg kigger i min kasse er der flest natoremme, men skulle jeg til at handle med remme ville jeg personligt have alle typer på hylden. Det er det eneste rigtige hvis man vil lave en forretning ud af det efter min mening.

Icon_+1

Helt sikkert flere forskellige typer remme,som stort set alle er inde på.. Er selv af samme overbevisning at panerai skal have læder og rolex nato... En ting jeg dog savner herhjemme er flotte hornbacks se det ville være lækkert Icon_e_wink

Vi skal se hvad vi kan gøre:-)

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
#17
pbr Skrev:
Boxter Skrev:
pbr Skrev:Jeg synes, at det er svært at svare så entydigt på - det varierer i forhold til hvilken type ur, det drejer sig om og i flere tilfælde ville jeg måske have forskellige remme til hvert ur, for at kunne skifte.

Hej Peter,

igen er jeg enig. Men hvilke remme ville du have flest af?!:-)

Thomas


Igen, hvis jeg havde flest dress ure eller vintage ure, ville jeg have flest læderremme. Hvis jeg havde flest dykkerure, ville jeg have flest gummiremme. Hvis jeg havde flest sportsure, militært inspirerede ure, ville jeg have flest NATO remme.

Det er et umuligt spørgsmål at svare på, Thomas.

I øjeblikket ejer jeg kun 1 ur med rem. Resten af mine ure er født med lænke eller er digitale outdoorure, hvor der kun er én option. Men skulle jeg supplere mine dykkeres lænker, ville det være med gummiremme eller NATO remme.

Men skulle jeg have en rem til mit IWC pilotur ville det være en kevlar/nylon rem eller en læderrem ............. men det kunne også se godt ud på en NATO rem !! Icon_e_wink

Så du kan se ............ et umuligt spørgsmål at svare entydigt på ! Icon_e_smile

Hej Peter,

det forstår jeg og jeg tror jeg forstår din pointe:-)

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
#18
KimT Skrev:
Boxter Skrev:
KimT Skrev:Hvis jeg kigger i min kasse er der flest natoremme, men skulle jeg til at handle med remme ville jeg personligt have alle typer på hylden. Det er det eneste rigtige hvis man vil lave en forretning ud af det efter min mening.

Hej Kim,

det har du også helt ret i og det er også intentionen da vi mener der er behov for alle 3 produktgrupper. Har vi egentlig nogle herhjemme der reelt "kun" sælger urremme. I Sverige er der fx singularstraps men har vi nogle derhjemme der gør sig i det?!

Thomas
Kender dem ikke men to sekunder på Google gav bla. denne [url]"http://www.urremmen.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urremmen.dk/[/url]
De sælger ikke remme, men henviser til urhandlere Icon_e_wink
Svar
#19
KimT Skrev:
Boxter Skrev:
KimT Skrev:Hvis jeg kigger i min kasse er der flest natoremme, men skulle jeg til at handle med remme ville jeg personligt have alle typer på hylden. Det er det eneste rigtige hvis man vil lave en forretning ud af det efter min mening.

Hej Kim,

det har du også helt ret i og det er også intentionen da vi mener der er behov for alle 3 produktgrupper. Har vi egentlig nogle herhjemme der reelt "kun" sælger urremme. I Sverige er der fx singularstraps men har vi nogle derhjemme der gør sig i det?!

Thomas
Kender dem ikke men to sekunder på Google gav bla. denne [url]"http://www.urremmen.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urremmen.dk/[/url]

Korrekt, den side havde jeg ikke bemærket..men det er ikke noget der afskrækker og tror også de "kun" henviser til andre sider - som jeg forstår det:-)

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
#20
Mig bekendt er der ikke nogen der udlukkende handler med remme i DK. Nok af den simple årsag, at der næppe er omsætning nok i det. Som jeg ser det, er det noget der hører fint hjemme hos urmageren, idet de fleste også skal have hjælp til at få den skiftet. Os der selv roder med det er nok i fåtal. Desuden tror jeg ikke der er mange almindelige mennesker der køber en ny rem over nettet. Der er mange forskellige størrelser i længde og bredde, som alm. mennesker ikke kan/tør kaste sig ud i. Så man er ude i en niche branche, som der næppe er meget forretning i, med mindre man slår det stort op internationalt og går all in. Dog tror jeg det at lave remmene selv og kun sælge i DK bliver en voldsom dårlig forretning. Jeg har solgt lidt Panerai remme i læder hen over årene og det er ikke noget man bliver fed af Icon_kedeligt

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)