Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
JesperC Skrev:berg Skrev:
Super fed støvle Berg, hvor har du fundet dem?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tak, det er et mærke som hedder legend som bliver lavet eksklusivt til en butik i Sverige som hedder scorett.
Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
Black Seal Skrev:Så kom disse i hus - Nike Air Max 90 "Japan Camo":
Lækkert!! Selvom jeg selv mere er en Air Max 1 "kind-a-guy" da 90'eren oftes imo kommer til at se for stor ud på min fod! Kan jeg da godt misunde en lækker sko
Var du i Woodwood efter den? mener de havde release på den i dag... ærgeligt det kun var deres Berlin og Københavner biks der får/fik skoene! Woodwood er lidt nærige med deres releases her i Aarhus
•
Hedegaard Skrev:Black Seal Skrev:Så kom disse i hus - Nike Air Max 90 "Japan Camo":
Lækkert!! Selvom jeg selv mere er en Air Max 1 "kind-a-guy" da 90'eren oftes imo kommer til at se for stor ud på min fod! Kan jeg da godt misunde en lækker sko Var du i Woodwood efter den? mener de havde release på den i dag... ærgeligt det kun var deres Berlin og Københavner biks der får/fik skoene! Woodwood er lidt nærige med deres releases her i Aarhus
Yes - Wood Wood. De havde fået 7 af den britiske og 10 af den japanske, samt 3 af hver i den anden model.
Købte også et par Ronnie Fieg x Asics Gel Lyte V “Volcano”.
•