Minut viser skx007
Hej.
Jeg tror nu mere det er skiven og ikke viserne.
Har du kigget på din sekundviser???? Icon_e_wink
Mvh Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Ligner det ikke at timeviseren er lidt "foran" på begge billeder (både kl.12 og kl.6) eller er det bare mig.
På kl. 12 billedet er lünetten dog ikke helt nulstillet hvorfor det kan snyde lidt, men prøv at se at på minutviseren som står perfekt på timemarkering og timeviser er lidt foran.

İmage

Og her på kl. 6 billedet er det ret tydeligt at timeviseren er foran ifht. timemarkeringen.
İmage

Hvis det er tilfældet, er det så ikke "bare" timeviseren der skal rettes?

Personligt ville jeg dog ikke bruge energi på det Icon_e_wink
Svar
KimT Skrev:Personligt ville jeg dog ikke bruge energi på det Icon_e_wink
Mener bare at når uret er helt nyt, så skal det da virke... Men nej, nok ikke noget jeg vil bruge tid på:-)

Sendt fra min HTC One
Svar
Jeg kan godt forstå dig og det er jo kun dig der kan vurdere om du vil bruge energi på det Icon_e_wink
Svar
Jeg ved ikke, om du kan bruge det til noget, men her er i hvert fald et (dårligt Icon_flov) billede af mit SKX009K1:

İmage
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:Jeg ved ikke, om du kan bruge det til noget, men her er i hvert fald et (dårligt Icon_flov) billede af mit SKX009K1:

İmage
Kan se dit heller ikke er spot on;-) men uanset, det er jo kun til at starte med man ustandselig tjekker nye ting for fejl....

Sendt fra min HTC One
Svar
KimT Skrev:Ligner det ikke at timeviseren er lidt "foran" på begge billeder (både kl.12 og kl.6) eller er det bare mig.
På kl. 12 billedet er lünetten dog ikke helt nulstillet hvorfor det kan snyde lidt, men prøv at se at på minutviseren som står perfekt på timemarkering og timeviser er lidt foran.

İmage

Og her på kl. 6 billedet er det ret tydeligt at timeviseren er foran ifht. timemarkeringen.
İmage

Hvis det er tilfældet, er det så ikke "bare" timeviseren der skal rettes?

Personligt ville jeg dog ikke bruge energi på det Icon_e_wink
Er det en bekostelig affære at få time viseren justeret??

Sendt fra min HTC One
Svar
Ja, min minutviser står heller ikke knivskarpt, så det er ikke kun hos dig, at "den er gal" Icon_e_wink

Jeg har selv utroligt svært ved at forlige mig med at ting generelt ikke er perfekte, men jeg lever med det så godt jeg kan, for "en perfekt verden" kommer vi aldrig nogensinde til at leve i, så det kan ikke betale sig at lade sig irritere.

Selvom sådan her et Seiko er et super dejligt ur, er og bliver det et billigt ur, hvor der slet ikke er kræset for detaljerne og den sidste finish på samme måde som på et dyrere ur. Dog kan der jo SAGTENS være fejl og mangler på et ur til mange, mange tusinde kroner, men det er jo igen fordi verden ikke er perfekt.

For eksempel hopper og danser dagen og datoen i feltet på skiven, hvilket jo egentligt ikke er særligt flot, men fordi det er det billige ur, som det nu engang er, så lever jeg fint med det, når alt andet fungerer upåklageligt.

PS: Datoen på mit SKX er allerede ved at skifte til den 7., og klokken er altså kun lige passeret 22 Icon_e_confused
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:Ja, min minutviser står heller ikke knivskarpt, så det er ikke kun hos dig, at "den er gal" Icon_e_wink

Jeg har selv utroligt svært ved at forlige mig med at ting generelt ikke er perfekte, men jeg lever med det så godt jeg kan, for "en perfekt verden" kommer vi aldrig nogensinde til at leve i, så det kan ikke betale sig at lade sig irritere.

Selvom sådan her et Seiko er et super dejligt ur, er og bliver det et billigt ur, hvor der slet ikke er kræset for detaljerne og den sidste finish på samme måde som på et dyrere ur. Dog kan der jo SAGTENS være fejl og mangler på et ur til mange, mange tusinde kroner, men det er jo igen fordi verden ikke er perfekt.

For eksempel hopper og danser dagen og datoen i feltet på skiven, hvilket jo egentligt ikke er særligt flot, men fordi det er det billige ur, som det nu engang er, så lever jeg fint med det, når alt andet fungerer upåklageligt.

PS: Datoen på mit SKX er allerede ved at skifte til den 7., og klokken er altså kun lige passeret 22 Icon_e_confused
Rart at vide man ikke er den eneste der gerne så alting fungere perfekt;-)

Sendt fra min HTC One
Svar
Endnu en "fejl" på mit SKX: Når jeg trykker på remmen oppe ved urkassen mellem hornene, knager og brager remmen og de pins der holder den fast, og det føles som om, at remmen sidder lidt løst Icon_e_confused
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)