Endnu et ur i samlingen...
Det går ikke så hurtigt mere med at købe ure til samlingen.

jeg er nok blevet mere kræsen - og det er sjældent at der dukker noget op som jeg må have. Men dette tog det under 10 sekunder at sige ja til da Ivan SVAJTS tilbød mig det.

Standen er meget meget flot både ude og inde. der er originale inder og yder box - og der er "nogle papirer". Desværre er garantibevis ikke udfyldt, men der er numeretet COSC bevis med....

İmage

Og som sagt i fin stand

İmage

og med en original Omega rem med lidt speciel design

İmage

İmage

Den sidder på armen nu......

det er fredagsvintage.

vh baun
Svar
Wauhw !!! Superflot skive, upoleret og skarp kasse, samt originalt spænde .......... og så i stål !!

Stort tillykke !!! Icon_hello Icon_hello
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Flot og meget passende til dig og din samling med boks og papirer - tillykke med det Icon_clap
Jeg har fået forståelsen af at stålversionen er mere sjælden end den med guldkappe?
Er det korrekt forstået?
Svar
Ja stål er sjældnere tror jeg. Folk som havde råd til Constellation havde vist også råd til guld - og så skulle det være guld, tror jeg.

Ja spændet er originalt. Jeg er dog ikke sikker på at det har siddet på uret i 67, så jeg har et som nok er mere passende, men er ikke nået til at skifte endnu. gad godt vide hvornår remmen er fra. Original Omega Calf skin. med den der specielle brede strop og lækre syninger. den er bare lækker at bære også.

vh baun
Svar
Meget flot Omega Baun, ser ud til at være i super flot stand.
Passer godt til din samling.

God weekend med dit "nye" ur Icon_e_wink

Henrik
Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Smukt, enkelt og samtidigt sofitikeret! Det er som om der ikke designes ure på samme måde i dag!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Lækkert sæt!!!

Tillykke med erhvervelsen Icon_flag

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Virkeligt et flot sæt du har fået fat i der.
Men hvor dælen finder Ivan sådan nogle lækre sager??
Jeg har jo selv sådan en Constellation i stål, som jeg er meget glad for. Jeg har den originale æske, dog ikke inderboksen.
Jeg glæder mig til at se din nyerhvervelse en gang ved lejlighed.
Tillykke med den.
Mvh Palle
Svar
Tillykke med et endnu et flot vintage Omega. Spændende med et komplet sæt... og så i stål.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
baun Skrev:Ja spændet er originalt. Jeg er dog ikke sikker på at det har siddet på uret i 67, så jeg har et som nok er mere passende, men er ikke nået til at skifte endnu.

Ivrig efter at lære - hvad er det, der gør, at du ikke er sikker på, at spændet er originalt til uret ? Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)