Top 5
#41
Der er jo mange Vintage Omegaer derude - hvis de optræder i flot stand og med box og papir kommer de hurtigt poå min top 5 liste. Skulle jeg kigge udover Omega næsetippen kan jeg finde 4:
  • Et vintage Zenith El Primero
    Et Vintage IWC - jeg kan rigtig godt lide at der Schaufhausen med den de fine skrå og svungne skrift ....
    Et vintage JLC - og det ender jo nok med et Memovox. Jeg ville helst have et Reverso, men det skal altså være vintage så - ikke realistisk, når jeg ikke er meget for at købe meget dyre ure.
    Et AP RO - så gammelt som muligt.... men jo heller ikke særlig realistisk, når jeg ikke er meget for at købe meget dyre ure.


vh baun
Svar
#42
baun Skrev:Der er jo mange Vintage Omegaer derude - hvis de optræder i flot stand og med box og papir kommer de hurtigt poå min top 5 liste. Skulle jeg kigge udover Omega næsetippen kan jeg finde 4:
  • Et vintage Zenith El Primero
    Et Vintage IWC - jeg kan rigtig godt lide at der Schaufhausen med den de fine skrå og svungne skrift ....
    Et vintage JLC - og det ender jo nok med et Memovox. Jeg ville helst have et Reverso, men det skal altså være vintage så - ikke realistisk, når jeg ikke er meget for at købe meget dyre ure.
    Et AP RO - så gammelt som muligt.... men jo heller ikke særlig realistisk, når jeg ikke er meget for at købe meget dyre ure.


vh baun
Rigtige gode valg Per. Dog ville jeg gå efter et Reverso - tror lige det ville være dig (selvom prisen er høj).
Har du egentligt et Heuer? Det ville også passe fint i din samling :-)
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#43
Et JLC Reverso i vintage udgave Icon_clap men prøv lige at find et som er til at købe...

Jeg har Heuer Camaro

İmage

Det er et herligt ur, som jeg nyder at bære. Meget bedre størrelse end Navitimeren, som er gudesmukt og meget karismatisk, men ikke nær så komfortabelt i brug Icon_naugthy

Vh baun
Svar
#44
Helt enig Baun, de er ikke til at komme i nærheden af, men lækre :-)
Husk Memovox'ens alarm er en buzzer og ikke en klokke som de nye udgaver.

Lækker Heuer, nu kan jeg godt huske at du har vist den før :-)
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#45
På radaren pt

Seiko MM SBDX001 og SBDB001
IWC Big. Ing.
Rolex DS
GH Sport Evo Pan.Date

Mon ikke jeg ender ud med en af dem Icon_question Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)