PVD og keramik?
JesperC Skrev:Det er simpelthen et skræmme billede pga. en' uheldig sag - det kan man sikkert også finde med et stål ur!

Jeg vil godt se en stålkasse i 316 stål som splintre ved et fald på 2 meter.... eller 10 meter .... kun ved en eller anden form for hærdning kan stålet blive så hårdt at det splintre...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Claus Tukjær Skrev:
JesperC Skrev:Det er simpelthen et skræmme billede pga. en' uheldig sag - det kan man sikkert også finde med et stål ur!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Icon_+1

Det var da dig selv der var trådstarter på skræmmesenariet... eller Icon_dontknow
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Jeg må blankt indrømme at de gange jeg har set sager som denne har det påvirket mig i en negativ retning ifht. keramik.
Men jeg er også en tøsedreng Icon_e_wink
Svar
Jeg har aldrig tabt nogle af mine ure - så jeg "tog chancen" ... Og fortryder bestemt ikke - det er Så fedt!

Og jeg gør det igen, PAM 384 lander jeg forhåbentlig inden længe :)

Svar
Jeg har endnu aldrig tabt et ur, så det kan ikke bekymre mig. Jeg har dog håndteret over 1000 ure de seneste 7 år.
Svar
maclerche Skrev:Det var da dig selv der var trådstarter på skræmmesenariet... eller Icon_dontknow
Godt spottet Icon_e_wink
Svar
JesperC Skrev:Jeg har aldrig tabt nogle af mine ure - så jeg "tog chancen" ... Og fortryder bestemt ikke - det er Så fedt!

PAM 384 er sindssygt cool - håber at du poster lidt billeder, når/hvis du får fat i uret Icon_e_smile
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Der er også 441 44 mm med 3 day automatic

İmage

İmage
Ralle Skrev:
JesperC Skrev:Jeg har aldrig tabt nogle af mine ure - så jeg "tog chancen" ... Og fortryder bestemt ikke - det er Så fedt!

PAM 384 er sindssygt cool - håber at du poster lidt billeder, når/hvis du får fat i uret Icon_e_smile
Ekko. Det er bare SÅ fedt ;)
Svar
Sociologen Skrev:
Ralle Skrev:

Ekko. Det er bare SÅ fedt ;)
Ikke lige mig, det bliver for sort/sort
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)