Vore 'nye' IWC
KimT Skrev:31 nye IWC er det blevet til Icon_clap

Er der ikke et par stykker der bare er shifted mellem medlemmer herinde?

Anyhoo, tak for de fine kommentarer. Gør jer selv den tjeneste at prøve et ocean 2000 engang, det er simpelthen fantastisk.

Og nu til endnu et afsnit af gættelegen, har lige sluttet en handel pr. telefon, få forhåbentligt uret i næste uge.
Klassisk IWC med tritium og et værk der er så "IWC'sk" som det vist kan blive. Glæder mig til at få det, selv om det betyder jeg må sælge et andet ur.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
peterkaa Skrev:
KimT Skrev:31 nye IWC er det blevet til Icon_clap

Er der ikke et par stykker der bare er shifted mellem medlemmer herinde?

Selvom det er samme ur som har skiftet hænder er det jo stadig 'nyt' for den nye indehaver.

Det er også nemmere at følge et urs historik, hvis vi alle anstrenger os for at vise vort 'nye' IWC i denne tråd

Jeg glæder mig rigtig meget tl at se dine fotos af dit nyeste IWC, Peter!!

Mvh
Michael
İmage
Svar
Jeg ved godt hvad det er Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
Svar
Jeg ved godt, at det allerede optræder i denne tråd, men jeg har pænt svært ved at få armene ned over mit hvidskivede Aquatimer, som jeg købte for et par uger siden. Det er bare SÅ fedt, hvis jeg selv skal sige det Icon_e_biggrin1

İmage
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Enig, det er super fedt - og fedt du stadig glædes over det ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Ja, meget flot diver - Rasmus!

Mvh
Michael
İmage
Svar
Langt om længe:

İmage
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Fedt ur. Lænken er ikke lige mig, men selve uret har jeg flere gange tidligere savlet over.

Tillykke med det.

Sendt via TapaTalk
Svar
Top klassiker! Lækker doppel-chrono med tritium skive. Stort tillykke, Peter!
Mvh
Michael
İmage
Svar
Den er for fed!!

Hvis du mangler en lækker læderrem skal du prøve en af dem her: [url]"http://www.waccex.de/shop/BOB-WATCH-BANDS-FOR-IWC/MARINO-AVIATION/20_18-MM-TANG-BUCKLE/BOB-MARINO-AVIATION-BUFFALO-FOR-IWC-BLACK-20-18-MM-NEW::1632.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.waccex.de/shop/BOB-WATCH-BAN ... :1632.html[/url]
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)