Mit indtryk er at PP bestemt ikke tiltaler alle, og faktisk kun ganske få, der vægter de ting PP tilbyder tilstrækkelig højt til, at de vil prioritere at bevæge sig i den retning. Hvis man ikke er til de "små" dressy ure, high-end håndværk, fine værker og historien bag PP, er det jo ikke vejen at gå. Hvorvidt fravalget så sker på et økonomisk grundlag skal jeg lade være usagt, men faktum er at det er uhyre få ur-tosser der har et PP.
Personligt føler jeg mig heller ikke der, hvor andre end Nautilus modellerne trækker i mig i et sådan omfang, at jeg bare må eje dem. Det kommer måske en dag, men er nok mest til udseendet på sports modellerne. Kunne jeg så få et ref. 5070 til 100 k var det nok også et "must have", men desværre er PP bare ikke noget jeg har midler til decideret at samle på

Så må "nøjes" med ét Nautilus, og det rækker da også til mit behov. Men syntes det er super fedt at se Faurschous ure og lækkert noget har taget FOR MIG så sofistikeret en samle-retning, og har valgt at tilsidesætte økonomiske aspekter for at udleve drømmen

For der er bare ikke andre urmærker, der giver den samme "feeling" som når man smider et PP på armen.
/Mads