Dit "drømme-ur" til max. 75?
#1
Kort og godt: Hvis du havde en sparegris stående på hylden indeholdende 75.000 gode danske kroner, og du SKULLE bruge dem på et ur, hvad skulle det så være for et? Du behøvede ikke at bruge alle pengene, hvis ikke det var "nødvendigt" Icon_e_biggrin1

Jeg glæder mig til at høre, hvad DU ville vælge Icon_hello
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#2
Jeg ville gå efter et Audemars Piguet Royal Oak 15300 med blå skive. Det koster under de 75.000,-, men så er der også til et dyrt service Icon_e_biggrin1

Sidste jeg var inde og prøve AP hos Klarlund, blev jeg fortalt, at et service nemt ville løbe op i 10-15.000,-. Icon_e_surprised
Svar
#3
Uden nogen form for usikkerhed, IWC 3786 - komplet sæt!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
#4
Jeg har det allerede. AP 15400/blå skive.

Men havde jeg 75k og skulle købe et supplement til mine nuværende ure måtte det blive en AP Diver uden at blinke. Efter den kommer en Daytona med sort skive, men det spurte du jo ikke om Icon_flov

Sendt via TapaTalk
Svar
#5
Uha -for mig er der vel 3 muligheder:


1. Jeg er jo til IWC, og trådens scenarie kunne godt blive realistisk for mig i nær fremtid, og jeg er begyndt at screene markedet for: Enten et Big Ingenieur eller et Portoguese med 7 dages værk. Synes man får meget ur for pengene, hér.
2. Ellers kunne det være et AP 15400/blå skive magen til det Kim har. Det skal være dette og ingen andre AP, uanset beløbsgrænsen. Et utroligt lækkert ur.
3. Et JLC Master eller evt. et Reverso i stål.

/Peder
Svar
#6
Hej Rasmus

Lige for tiden må det blive denne, jeg har set den til prisen eller lidt under fra tid til anden.

İmage

Uret har en "god" størrelse og har flere funktioner jeg god kunne gøre brug af. Service tør jeg dog ikke tænle på. Icon_e_sad

Skulle der være nogen herinde der kender en ejer, hvor en LNIB hvid 116520 evt. kunne indgå i bytte så giv mig et pip.

Mvh.
Pedellen: Aka. Ole der bor på en skole
Svar
#7
Jeg har gået alt for lang tid rundt om juletræet uden IWC BP under det så det ville klart være mit valg! Icon_e_wink

- Det må også være på tide at min signatur bliver udvidet lidt! Icon_cool

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#8
Lige ved at tro det kunne lade sig gøre for 75K, i så fald skulle det være et hvidskivet 16520 Icon_love
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#9
Jeg kunne meget godt tænke mig en Glashutte Original med lidt mere end blot tid/dato og i en herre størrelse.
Den nye IWC Portuguese 8 days manuelt optræk kunne også bruges. Jeg ved dog ikke hvad den koster.
Den nye Omega AT GMT Chrono ser spændende ud.

İmage

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#10
Jeg er desværre nået til det punkt hvor alle de ure jeg drømmer om for øjeblikket, alle koster mere end 75 K. Så jeg ville købe et brugt Seiko til 500 kr, og spare resten op til jeg havde det dobbelte beløb, og så skulle der handles.

Hilsen

Danny
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)