Montes Miliraire
#21
Claus Tukjær Skrev:Thomas Chrono får forhandling af disse ure. Spændende om de kan sælges. Ikke noget jeg ville binde an med.....

Spændende Icon_e_smile Urene findes KUN i bronze, ikk´?
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#22
Kristian Haagen har haft forhandlingen i DK indtil nu. Mon Thomas overtager fra ham?
Jeg synes de er meget cool, men umiddelbart for store til mig.
Svar
#23
Heller ikke liiiige min kop the.....Og om jeg så kunne lide det så har jeg for små håndled til at kunne bære det.....
Svar
#24
KimT Skrev:Kristian Haagen har haft forhandlingen i DK indtil nu. Mon Thomas overtager fra ham?
Jeg synes de er meget cool, men umiddelbart for store til mig.
Det forklarer jo en del, bl.a KH's promovering og hvorfor Thomas får forhandling. Kunne ikke rigtigt se at det var noget for Chrono.dk Icon_kedeligt

Men spændende om der kommer nogen i omløb.
Svar
#25
Flot ur, men et ur med så råt og tool agtigt et udtryk men som er så skrøbeligt at det kun kan klare en tur i bruseren gør at hele projektet falder helt til jorden.
Havde det været vandtæt til 1000 m, så havde det været noget andet... Men det her bliver lidt for wannabe... Lidt for kulisse agtigt...
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#26
berg Skrev:Havde det været vandtæt til 1000 m, så havde det været noget andet... Men det her bliver lidt for wannabe... Lidt for kulisse agtigt...
Icon_+1
Svar
#27
Om der kommer nogen i omløb,
Jeg har allerede solgt flere stk.
Så helt tosset er det vel heller ikke,
Det er jo ikke alle der har råd til Bronzo
Fra Panerai.

Dertil skal siges, det er ikke et ur for mig selv,
Da det er for stort, til mit håndled.

God aften.

Bo
Svar
#28
Kongen Skrev:Det er jo ikke alle der har råd til Bronzo Fra Panerai.

Dertil skal siges, det er ikke et ur for mig selv,
Da det er for stort, til mit håndled.

Bronzo er desuden svær at skaffe i det hele taget, medmindre man ønsker at blive ripped off. Jeg døjer dog med samme problem fsva. størrelsen.
Svar
#29
Kongen Skrev:Om der kommer nogen i omløb,
Jeg har allerede solgt flere stk.
Så helt tosset er det vel heller ikke,
Der kan man bare se Icon_e_surprised
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)