Erfaringer med Magrette
Er der nogen der har erfaringer med micro brandet Magrette? Hvad er Jeres opfattelse af deres ure?

Der var jo fejlen med deres bronze model som viste sig at være messing, men den fadæse løste de meget flot synes jeg.

Efter at have kigget lidt på ure med invendig drejekrans er jeg blevet lidt lun på deres Regattare 2011 (altså ståludgaven). Nogen der vil dele deres mening om netop dette ur?

Og hvis der er nogen der vil bidrage med deres bud på et fedt ur med invendig drejekrans så er jeg lutter øre (eller øjne).

İmage
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg har disse 2 ure fra Magrette og er godt tilfreds med dem.
Chrono'en får jeg ikke gået så meget med, men det er mere fordi det er sort (PVD).
Eneste kritik punkt jeg har på Moana Pacific er at rotoren i værket støjer en del.

Jeg mener i øvrigt at Orient laver flere ure med invendig drejekrans. Jeg har haft et GMT (som jeg mener er udgået nu).

İmage

İmage

İmage
mvh
Jeppe
Svar
jladefoged Skrev:Jeg har disse 2 ure fra Magrette og er godt tilfreds med dem.
Chrono'en får jeg ikke gået så meget med, men det er mere fordi det er sort (PVD).
Eneste kritik punkt jeg har på Moana Pacific er at rotoren i værket støjer en del.

Jeg mener i øvrigt at Orient laver flere ure med invendig drejekrans. Jeg har haft et GMT (som jeg mener er udgået nu).

Hej Jeppe, tak for det. "Godt tilfreds", er det en købsanbefaling?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg det syntes jeg. Det eneste jeg vil være obs. på er værket.
Men jeg mener de er gået over til en nyere model fra Miyota.
mvh
Jeppe
Svar
Jeg har selv en Magrette "Bronze"... og er selv tilfreds med uret. Dog giver jeg Jeppe ret i, at rotoren godt kan høres til tider.
Svar
Lars Rasmussen Skrev:Jeg har selv en Magrette "Bronze"... og er selv tilfreds med uret. Dog giver jeg Jeppe ret i, at rotoren godt kan høres til tider.

Tak for tilbagemelding!

Hvordan klarer dette messing ur egentlig det daglige vind og vejr? Og får det nemmere ridser osv.?
Mvh. Bjørn
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)