Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Så kom der hul på smartwatch bølgen og gad vide hvor det ender.
[youtube]C8MOSti8Gp0[/youtube]
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Lad os nu se hvad Apple (forhåbentlig) kommer med d. 10. denne måned. Ikke at det nødvendigvis bliver nyskabende, men det kan give en ide om hvor vi er om 5 år, når produktet er blevet videreudviklet et par gange.
Samsungs Gear er håbløst uinteressant og findes allerede på markedet i andre variationer. Batteritid på et døgn og ubrugeligt uden en smartphone (fra Samsung) i lommen? Nej tak.
For flere år siden startede rygterne om, at Apple arbejdede på et smartwatch. Samsung var straks ude og melde at sådan ét ville de skam også lave og siden har de så hastet for at få det færdigt. Det endelige produkt viser tegn at på Samsung hellere ville komme først på markedet (for at undgå ENDNU en retssag for at kopiere Apple) end at levere et godt produkt.
Sjovt nok har Apple endnu ikke bekræftet et eneste rygte om at de rent faktisk laver et ur. Jeg håber inderligt at de bevæger sig i en lidt anden retning end Samsung har gjort. Jeg vil gerne se et ur som komplimenterer ens smartphone, men det skal også helst kunne bruges uafhængigt af telefonen og kunne noget som den ikke (helt) kan. Altså ikke bare tjekke SMS, email og ringe. Og hvem pokker gider se billeder tager fra et underlødigt kamera indbygget i en urrem?
•
Jeg er meget enig og dette ur fra Samsung er ikke noget der giver mig lyst til at bruge penge på sådan en gadgets.
Lad os nu se om ikke Apple kan komme med et mere spændende bud
Vh. Michael
•
Miwes Skrev:Jeg er meget enig og dette ur fra Samsung er ikke noget der giver mig lyst til at bruge penge på sådan en gadgets.
Lad os nu se om ikke Apple kan komme med et mere spændende bud
Vh. Michael
Problemet er vist teknikken der skal pakkes i en så lille æske. Rygterne siger, at Apple kæmper for (og har svært ved at opnå) deres mål som er en batteritid på 4-5 dage. Muligvis er dette (Samsung) rent faktisk hvad man teknologisk kan opnå pt.
Men måske kan Apple gå en helt anden vej og give et bud på et pænere design. Jeg tror ikke de kommer med er ur som kan meget MERE - det skal bare helst kunne noget ANDET. For Samungs er simpelthen noget forhastet og usexet sjusk.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Har Pebble smartwatch ikke en batteritid på 5-7 dage eller husker jeg forkert?
•
KimT Skrev:Har Pebble smartwatch ikke en batteritid på 5-7 dage eller husker jeg forkert?
Jo det skal nok passe. Hvilket virkelig latterliggør Samsungs forsøg. At Apple kæmper med at opnå 4-5 dage (det var meldingen for mange måneder siden) betyder vel så, at de vil have nogle ret avancerede features i uret eller et meget minimalistisk design.
Jeg tror man skal slå på designet. Det er dét som vil trække købere til. Under alle omstændigheder vil urene ende i en skuffe efter 1 år.
•
Encino Skrev:KimT Skrev:Har Pebble smartwatch ikke en batteritid på 5-7 dage eller husker jeg forkert?
Jo det skal nok passe. Hvilket virkelig latterliggør Samsungs forsøg. At Apple kæmper med at opnå 4-5 dage (det var meldingen for mange måneder siden) betyder vel så, at de vil have nogle ret avancerede features i uret eller et meget minimalistisk design.
Jeg tror man skal slå på designet. Det er dét som vil trække købere til. Under alle omstændigheder vil urene ende i en skuffe efter 1 år.
Det er jo nok ikke et dårlig gæt at uret ender sine dage i skuffen, men ellers giver det jo mulighed for at gå med et ur på hver sit håndled...et rigtigt ur og så det jeg vil kalde skidesprælleri
Vh. Michael
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Et smartur for at kontrollere din smartfone som kontrollerer din Mac eller PC...
20 år siden var det smart at slæbe en laptop med sig på caféen, men er det ikke i dag bare et tegn på at du er en vaskeægte
kuli hvis du er nødt til at vare lænket i alle mulige bærbare IT-anordninger når du bevæger dig udenfor hjemmet / kontoret ?
Tid er den ekslusive vare i dag og har man det, kan man nøjes at læse sine mails og børsenoteringer hjemme - uden blippende gismo´er
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Et eller andet sted syntes jeg det er mega sejt at have en computer på håndledet. jeg elsker sci-fi film, og der hører sådan en hånleds dims jo til:D
Omvendt tror jeg aldrig jeg kommer til at eje et, da jeg gerne vil reserverer den plads til noget lækker mekanik
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Jeg får et problem, når Apple kommer med et smartwatch, hvis jeg ikke skal begynde at double wriste, da jeg er vild med mekaniske ure OG elektroniske dimser.
•