Afstemning: Hvem skal vinde citatkonkurrencen?
1. Faurschou
2. ibrene
3. HG
[Vis resultater]

Citat-konkurrence - Nu med afstemning
Min hustru har læst de indkomne citater og jeg bad hende vælge tre så vi kan lave en afstemning.
Afstemningen kører weekenden over og den der har flest stemmer mandag morgen kl. 06.00 vinder.
Hun har en favorit blandt de tre, men jeg synes det var bedre hvis alle har noget at skulle sagt Icon_e_wink

De tre finalister er:

1. Faurschou med:
''[...] det svarer til, når en mand frier til en kvinde: Ét knæ er charmerende, mens to knæ er desperat.''
En entuasiasts mening om doublewristing

2. ibrene med:
Min afdøde farmor sagde altid.
"Ingen kender dagen før solen er gået ned"

3. HG med:
"Den der leder i mørket, finder aldrig lyset"
Svar
Kun #1 har "noget" efter min mening.
/
Kristen
Svar
khbk Skrev:Kun #1 har "noget" efter min mening.
/
Kristen
Så er det jo bare at stemme på det Icon_e_biggrin1
Svar
Oplæget var jo at tid skulle være et emnet så nr 2

Vh baun
Svar
baun Skrev:Oplæget var jo at tid skulle være et eement så nr 2

Vh baun

Icon_+1
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
baun Skrev:Oplæget var jo at tid skulle være et eement så nr 2

Blot for god ordens skyld, vil jeg gerne citerer betingelsen for at deltage i citat-konkurrencen. Icon_e_biggrin1

Citat:For at gøre det lidt anderledes, er det denne gang en citat-konkurrence, hvor bedste citat om ure/tid (tolkes bredt) vinder.
Svar
Ja i oplæget stod der tid eller ure samt at det ville blive tolket bredt.
Citat:For at gøre det lidt anderledes, er det denne gang en citat-konkurrence, hvor bedste citat om ure/tid (tolkes bredt) vinder.
Men stem efter bedste overbevisning, så finder vi en vinder af den fine rem Martin har doneret Icon_e_wink
Svar
Kim, din kone har vist tolket tid/ure så bredt som muligt, hvis den om frieri kan deltage i finalen. I øvrigt også nummer 3. Så det kan kun være nummer 2 der kan vinde, hvis betingelserne skal efterleves. Ellers vil jeg komme med et sidste citat:

"Den der tolker bredt, taler ingen sprog..... Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
Svar
Nr. 1 kan da ikke handle mere om ure end den gør. Citatet går jo på en holdning til at bære to ure på samme tid Icon_e_wink
Det relaterer da mere end noget andet til ure.
Svar
du har ret. glemte hvad der stod inden det med frieriet. det var pinligt. Icon_head
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)