Linde Werdelin
Jo, det var tanken.
Svar
Jeg kan godt forstå tanken, Kim. Icon_e_biggrin1 Der er dog ingen tvivl om at dit JLC er forbandet lækkert.

Kassen på Spido-serien er bare superb.
Svar
Det ser sku da meget cool ud... og den JLC har da også siddet et godt stykke tid på din arm! Skynd dig at få købt det LW Icon_e_biggrin1
Simon Hedegaard
Svar
Mon ikke prisen kan justeres lidt.....

Eneste anke jeg har for LW er deres skruer til remskifte. De får grimme mærker ved skifte og det ser ikke så pænt ud når de nu er synlige.

Synes også der findes mange langt lækre ure, men kan nu godt forstå at netop denne model tiltaler dig. Ville dog være en smule bekymret for skidt i alle de huller, men det kan jo gøres rent.

Så spring ud i det. Vil så gerne se det en dag...
Svar
Ja, det er en møgsamler. Det kunne jeg se allerede i dag, da jeg prøvede det på.
Men det tror jeg nu godt jeg kan leve med Icon_e_wink
Svar
Hvor sikker er du på, at du springer på et LW, Kim? Og hvornår gør du det i givet fald? Hvis du hugger til, glæder jeg mig meget til at se det Icon_e_smile
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Intet er sikkert ifbm. mig og ure Icon_e_wink Det kommer meget an på om jeg får solgt mit JLC eller ej.
Hvis ikke det ryger, sker der ikke noget og hvis det ryger ved man alligevel ikke hvad der sker.

Havde jeg haft pengene havde jeg købt det i dag Icon_cool
Svar
Den er fandme fed! Spring på Icon_e_biggrin1
Svar
Var det Bo's du så?
Svar
Jep
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)