Urforretninger i Aarhus?
Er der nogle urforretninger i Aarhus, som er et besøg værd, udover Knud Pedersen, Hingelberg og Uhrmageriet?
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Det var vist det hele....jeg kender ikke andre, men jeg har osse kun boet her i 6 år.

Jeg arbejder på at få Knud Pedersen til at føre IWC, de er åbne for tanken.

Mvh
Michael
İmage
Svar
Citat:af MichaelSC » 31/07/2013 22:46

Det har de sgu da ikke plads til i den biks på strøget? IWC stiller vidst nok ca. lige så store krav som Omega og Rolex mht indkøb og indretning....
Svar
MichaelSC Skrev:Det var vist det hele....jeg kender ikke andre, men jeg har osse kun boet her i 6 år.

Mvh
Michael

Takker Icon_e_smile Jeg var forbi Sarøe i går for blandt andet at se på IWC; fantastiske ure Icon_drool
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
MortenKN Skrev:
Citat:af MichaelSC » 31/07/2013 22:46

Det har de sgu da ikke plads til i den biks på strøget? IWC stiller vidst nok ca. lige så store krav som Omega og Rolex mht indkøb og indretning....

Og hvem fa'en skulle købe disse IWC ure?
Konservative ur Danmark kan vist ikke opretholde det nødvendige salg, som IWC formodes at forlange.
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
For en del år siden solgte Knud Pedersen faktisk IWC.
JK
Svar
guru1313 Skrev:Og hvem fa'en skulle købe disse IWC ure?
Konservative ur Danmark kan vist ikke opretholde det nødvendige salg, som IWC formodes at forlange.
Icon_+1
Svar
3 IWC AD'er på sjælland, ingen her - det burde være argument nok. Hele Jylland skulle være kundeunderlaget og vi har rimelig velbeslåede potentielle kunder herovre. Der er ligeledes rigtig mange IWC ure der skal serviceres her i Jylland.

Mvh
Michael
İmage
Svar
Der er dæleme dejligt i Aarhus... Hvad angår ure, var specielt Hingelberg en stor fornøjelse at besøge.

Nyder nu en bajser Icon_drinks
İmage
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
MichaelSC Skrev:3 IWC AD'er på sjælland, ingen her - det burde være argument nok. Hele Jylland skulle være kundeunderlaget
og vi har rimelig velbeslåede potentielle kunder herovre. Der er ligeledes rigtig mange IWC ure der skal serviceres her i Jylland.

Mvh
Michael
Ja, uden ovehovedet at have noget belæg for min udtalelse, så skulle man mene der er et potentiale
i Jylland, når hele tre AD´er kan eksistere i Københavnsområdet?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)