Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Mateos Skrev:Jeg ville vælge din seamaster. Den er både sporty, men på samme tid elegant nok til hotelbaren :-)
Sent from my LG-E975 using Tapatalk 4 Beta
Den har jeg også stemt på.
Klassisk, (sikkert) behagelig at bære og kan klare vand og "hotelbaren"
Derefter kommer Dynamic modellen
og sidst Ploprof (sikkert ikke så behagelig som de to andre - skal lige med at jeg aldrig har prøvet den, så stemmen er udfra det visuelle)
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 28
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Ved nærmere eftertanke, hvorfor så begrænse sig til et ur? Hvis man ikke skal bære sin Ploprof i et vildt klippelandskab, hvor skal man så? Så må du bare have et lækkert dress ur til at vente på dig, når du når frem til hotellet!
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Mateos Skrev:Ved nærmere eftertanke, hvorfor så begrænse sig til et ur? Hvis man ikke skal bære sin Ploprof i et vildt klippelandskab, hvor skal man så? Så må du bare have et lækkert dress ur til at vente på dig, når du når frem til hotellet!
Jeg tror jeg vil begrænse mig til eet ur på denne tur. Bagagen bliver transporteret fra hotel til hotel og der er vel altid en minimal risiko for at det bortkommer. Jeg mener ikke ure og værdigenstande er forsikret i sådan et tilfælde, så at medtage et fint guldur til aftenbrug gør jeg nok ikke.
Men det bliver da en helt ny oplevelse kun at have et ur til rådighed en hel uge.
vh baun
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Jeg ville tage Dynamicen alene ud fra det synspunkt at hvis i skal gå/klatre i klipper ville jeg være mere øm over at ridse de to gamle på klipper end Dynamic'en som også har safirglas.
Mvh.Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
TDN Skrev:Jeg ville tage Dynamicen alene ud fra det synspunkt at hvis i skal gå/klatre i klipper ville jeg være mere øm over at ridse de to gamle på klipper end Dynamic'en som også har safirglas.
Mvh.Thomas
Ville du turde tage en svømmetur med Dynamic. Den har skrue krone, men er jo kun rated til 50 m.
Jeg tror godt den ville kunne klare det, men tør man tage chancen?
vh Baun
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Er de andre to da tryktestet?
Jeg ville slet ikke bade med nogen af dem med mindre de var tryktestet.
Men hvis det er et kriterie er det vel et tryktestet pro plof du skal have med.
Jeg vil ikke tage nogen chancer med mine vintage ure og vand, så jeg tager en nyere Orient på når jeg skal i vandet.
Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg synes klart PloProf
Det er det sejeste toolur og så kommer du lidt mere ud af din "comfortzone"
•