Hvad skal der ske i sommerferien - og med hvilket ur?
Jeg skal en tur til Tyskland og Holland, og jeg tror, at følgende to ure kommer til at ledsage mig Icon_e_smile Der skal jo også være plads i tasken til, at man kan købe et par ure eller tre med hjem Icon_mrgreen

Har I for øvrigt kendskab til nogle spændende urforretninger i Amsterdam?

İmage
İmage

God ferie til alle Icon_drinks
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Her skal ferien være hjemme, der skal laves lidt ved huset(males ) inden fruen skal holde 40 års dag. I de 14 dage skal der dog også hygges lidt... Icon_e_wink

uret der kommer på er et mærke jeg endnu ikke hat haft..... Icon_e_biggrin1
Mvh Hr.holm
Svar
hr.holm Skrev:Her skal ferien være hjemme, der skal laves lidt ved huset(males ) inden fruen skal holde 40 års dag. I de 14 dage skal der dog også hygges lidt... Icon_e_wink

uret der kommer på er et mærke jeg endnu ikke hat haft..... Icon_e_biggrin1

Er der en AP diver på vej ind. Icon_question Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
I denne uge står den på ferie i sommerhuset og heldigvis er vejret jo super Icon_e_biggrin1 Den står på familiehygge, Tour, cykling og masser af god mad, hvor fisk og grill nok dækker 70 % af ugens madpyamide Icon_drool

Har taget fire ure med (beklager billedekvaliteten) som nok ca. dækker mine behov Icon_e_biggrin1 Til det helt grove har jeg mit Polar RCX5.

İmage

Ellers står ferien på et par udenlandsture senere på måneden og sikkert også lidt urhandler og en usund Kbh tur Icon_drinks

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Ralle Skrev:Jeg skal en tur til Tyskland og Holland, og jeg tror, at følgende to ure kommer til at ledsage mig Icon_e_smile Der skal jo også være plads i tasken til, at man kan købe et par ure eller tre med hjem Icon_mrgreen

Har I for øvrigt kendskab til nogle spændende urforretninger i Amsterdam?

På P.C. Hooftstraat (nær Van Gogh museumet) ligger der fornuftig butik med high-end mærker - sammen med resten af de dyre butikker i Amsterdam. Endvidere faldt jeg over, at nogle af de mindre antikforretninger inde i centrum og mellem kanalerne (!) havde lidt forskellige vintageure, bla. IWC, PP, Longines og lidt andet - husker desværre ikke adressen eller butikkernes navne.

/Marc
Svar
Ralle Skrev:Har I for øvrigt kendskab til nogle spændende urforretninger i Amsterdam?

Amsterdam Watch Company er et besøg værd.
JK
http://www.awco.nl.
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:I denne uge står den på ferie i sommerhuset og heldigvis er vejret jo super Icon_e_biggrin1 Den står på familiehygge, Tour, cykling og masser af god mad, hvor fisk og grill nok dækker 70 % af ugens madpyamide Icon_drool

Har taget fire ure med (beklager billedekvaliteten) som nok ca. dækker mine behov Icon_e_biggrin1 Til det helt grove har jeg mit Polar RCX5.

İmage

Ellers står ferien på et par udenlandsture senere på måneden og sikkert også lidt urhandler og en usund Kbh tur Icon_drinks

/Mads

Wow... Det er godt nok en blæret samling at tage med på ferie!! :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
Vi tager til Kreta i 2 uger.

Jeg tager mit Lüm Tec med på en bred sort natorem.
Mvh Kim 
Svar
Mange tak for jeres tips, Marc og JK Icon_not Jeg vil forsøge at lægge vejen forbi forretningerne...
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Status Helson:

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)