Speedmaster 3570.40.00 Japan Edit.
Du skal da ikke holde dig tilbage. Har du lyst til et ur på hver arm skal du da bare folde dig ud.

men vi vil gerne se gode billeder...... også af Omegaet selvom jeg fornemmer at IWC'et lige fik det første rampelys Icon_e_biggrin1

vh Baun
Svar
Så drenge, jeg har haft gang i spejlrefleks og makro linser, nu må i sgu komme ud af busken med noget serverplads.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
peterkaa Skrev:Så drenge, jeg har haft gang i spejlrefleks og makro linser, nu må i sgu komme ud af busken med noget serverplads.

Bruger du ikke photobucket til dine billeder? Det gør det meget lettere.

vh baun
Svar
Ellers mail billederne til <!-- e --><a href="mailto:kimtadsen@gmail.com">kimtadsen@gmail.com</a><!-- e --> så skal jeg ligge dem op. Det bliver dog først søndag aften, da jeg ikke er hjemme før.

Det er dog supernemt med Photobucket - se evt. i underforummet "Praktisk information"
Der ligger en vejledning i toppen.

Sendt via Tapatalk
Svar
KimT Skrev:Ellers mail billederne til <!-- e --><a href="mailto:kimtadsen@gmail.com">kimtadsen@gmail.com</a><!-- e --> så skal jeg ligge dem op. Det bliver dog først søndag aften, da jeg ikke er hjemme før.
Sendt via Tapatalk

Tak, de er sendt.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Så venter vi bare på Søndag aften.....

Vh baun
Svar
Så er der billeder Icon_e_biggrin1

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Superfine billeder endda.

Dejligt at komme så tæt på og se tetaljerne. Og fantastisk som farven domineret uret på en fed måde. Det er jo næsten et sommerur. Lækkert. Stort tillykke.

Vh baun
Svar
For pokker det er et flot ur!!! Skal vi ikke se billeder af dit 3536 også?

Sent from my iPhone via Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Den er feee Icon_hello Speedy Pro'en er og bliver bare min favorit Omega, og i en variant som denne bliver det bare mere spændende Icon_party

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)