DAGENS UR
Gråt på en solskinsdag İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • MTF, PHO, Stensbjerg
Svar
(21-06-2026, 04:09 PM)KOP Skrev: Gråt på en solskinsdag İmage

God kombination  Icon_smil
Svar
“Pingo” med blå skive.

İmage

Jacob
İmage
[-]
  • doxa300, khbk, pbr, PHO, Stensbjerg
Svar
Den blå Pingo ser godt nok flot ud - håber lænken er bedre end den gamle foldede med hule endlinks. Det er noget rasleværk !

Har prøvet at finde en bedre original lænke til min, men finder kun kina-ting på eBay og de er alt for dyre i forhold til kvaliteten.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Lænken har fået opgradering med solide “endlinks”. Foldespænde også i langt bedre kvalitet og den rasler ikke som den gamle

Meget toolwatch med gammel DNA for 3100 kr
Den er også flot i den grønne udgave men den fås desværre ikke med lænke.

Jacob
İmage
[-]
  • pbr
Svar
Næsten altid dagens ur hos mig

İmage
[-]
  • pbr, PHO, Stensbjerg
Svar
(18-09-2026, 12:47 PM)MTF Skrev: Næsten altid dagens ur hos mig

Flot ur - godt at se, at det nu fungerer for dig at uploade fotos (også selvom det nok er en smule mere besværligt, end gennem Tapatalk)  Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(19-09-2026, 09:26 PM)pbr Skrev: Flot ur - godt at se, at det nu fungerer for dig at uploade fotos (også selvom det nok er en smule mere besværligt, end gennem Tapatalk)  Icon_smil

Ja jeg kan vel kun uploade billeder, når jeg er på min bærbare computer med Flickr ?

Svar
(20-09-2026, 02:46 PM)MTF Skrev: Ja jeg kan vel kun uploade billeder, når jeg er på min bærbare computer med Flickr ?

Jeg har aldrig prøvet at gøre det via Flickr app til mobilen - er i tvivl om, hvorvidt det kan lade sig gøre  Icon_smil
/Peter

Svar
Får gået en masse med mit autozilla både på job og mens jeg kigger på grail ure,
da der på den front er begyndet at ske lidt igen.

S.tme et dejligt ur på min Suppa lænke,
første visuelle indtryk er at det er stort og ukomfortablet, men er man til denne type ure,
så vænner man sig hurtigt til det og titaniumen hjælper også godt til.

Men indrømmet destro kronen hilser på. Icon_blink
har haft det på 24/7 over de sidste 14 dage Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 35 gæst(er)