DAGENS UR
Så er alle urene tilbage til normaltid.

İmage
Mvh. PHO
Svar
(27-10-2024, 11:08 AM)PHO Skrev: Så er alle urene tilbage til normaltid.

Hvad med alle dem i kassen, der er gået i stå? Icon_lol
[-]
  • doxa300, PHO
Svar
Så blev der skiftet fra hvid til sort.

İmage
Mvh. PHO
Svar
Dagens ur og mit daglige ur

İmage

Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
Svar
Hvid tirsdag her:

İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • Michael F, PHO
Svar
Nyt ur og ny bog - uret er en Sugess Chronograph med mekanisk manuelt kolonnekronograf værk cal. ST1901 (kinesisk version af Venus 75).

Bogen er deprimerende læsning om Forsvarets deroute gennem en årrække, så det er passende at have et “glad” nyt ur på håndleddet som modvægt

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Michael F, PHO, phrede
Svar
İmage

Fra i morges- glemte at sætte det op

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • aammat, Michael F, pbr, PHO, phrede
Svar
Dagens ur - Baltany Solar Chronograph på BOR lænke fra Uncle Straps (tidligere Uncle Seiko)

İmage

/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • PHO, phrede
Svar
Det sidste i rækken af nyanskaffelser er dette klassiske Seiko 5 ref. SNK355, cal. 7s26 uden hack & wind. 37mm diameter og 11mm højt.

SÅ meget mere value for money, end de nye Seiko 5 serier !!

Lænkerne på disse gamle Seiko 5 er ret elendige, så her har jeg monteret uret på en Jubilee lænke fra Uncle Straps, som jeg havde liggende - mega forbedring !!

Den sølvfarvede skive fremstår i næsten alle tilfælde som en normal superflot sunburst skive, men ved et helt bestemt lysindfald kan man skimte at skiven rent faktisk består af en masse små Seiko 5 logoer sammensat i et ultra diskret relief.

Uret findes også med sort og vistnok også med blå skive. Her vil skivens relief dog formentlig være mere tydelig - og det er jo så en smagssag, om man bryder sig om det

İmage
/Peter

[-]
  • khbk, PHO, phrede
Svar
(07-11-2024, 05:11 PM)pbr Skrev: Dagens ur - Baltany Solar Chronograph på BOR lænke fra Uncle Straps (tidligere Uncle Seiko)

İmage

Godt at se dit Tapatalk virker igen Peter. Så er det ud i solen med opsmøgede ærmer, så både du og uret kan få lidt vitaminer, når den lille vovse skal luftes.
Mvh. PHO
[-]
  • pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 18 gæst(er)