Service af vintage Omega Constellation
Nu, da Urmager Halse desværre ikke længere er en mulighed, er der da nogen, der kan anbefale en god urmager til service af et Omega Constellation ref. 168.005 med cal.561 fra 1963.

En god urmager, der samtidig ikke forlanger "rolex priser" for en service !!  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg har ikke selv brugt ham , endnu men tænker det er ham jeg går til når noget skal laves.
Han har adgang til omega dele.İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Der var jo også et medlem der hed pn her på siden der vist nok er urmager.

[-]
  • pbr
Svar
Jeg har med held tidligere brugt metropol ure i Viborg til vintage ure
Der er nogle super dygtigt urmager derinde ,og så er det en af de værksteder der altid har elever , og tænker det er vigtigt også at støtte den del

[-]
  • pbr
Svar
Helt enig Smilla - og da jeg selv bor i Viborg, så er det jo en no brainer.

Jeg har tidligere brugt ham til rep af et par ure, men var ikke klar over at der også var et egentligt urmagerværksted.

Helt klart et værksted, jeg vil støtte
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Smilla71
Svar
Du må derind en dag , butikken er indrettet så der er et lille værksted man kan se ind i

[-]
  • pbr
Svar
Det bliver jeg helt klart nødt til - ironisk nok var jeg derinde for en uges tid siden, idet jeg har et par JDM ure og ville høre til om de kunne fixe et mindre problem med gummiforseglingen ved kronen på mit Citizen NB1050-59E.

Talte med en venlig dame i den meget juletravle butik, der forsikrede at det kunne de godt - jeg tænkte dog ikke på at se mig nærmere omkring. Kendte butikken fra deres tidligere adresse, men den nye butik er noget større.
/Peter

[-]
  • Smilla71
Svar
(23-12-2023, 12:19 PM)pbr Skrev: Det bliver jeg helt klart nødt til - ironisk nok var jeg derinde for en uges tid siden, idet jeg har et par JDM ure og ville høre til om de kunne fixe et mindre problem med gummiforseglingen ved kronen på mit Citizen NB1050-59E.

Talte med en venlig dame i den meget juletravle butik, der forsikrede at det kunne de godt - jeg tænkte dog ikke på at se mig nærmere omkring. Kendte butikken fra deres tidligere adresse, men den nye butik er noget større.

Vil helt klart mene det er er bud når de er forbi juletiden

Har selv haft held med flere ure.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: