DAGENS UR
Starter 2023 med moonwatchİmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • khbk, pbr, PHO
Svar
Blå mandag  Icon_e_biggrin1

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • aammat, khbk, Miwes, PHO
Svar
İmage
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen, khbk, PHO
Svar
Denne Baltany Military Chronograph i dag  Icon_smil

Nu på sort Erika's originals med en tynd rød stribe  Icon_Up


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(03-01-2023, 10:52 PM)pbr Skrev: Denne Baltany Military Chronograph i dag  Icon_smil

Nu på sort Erika's originals med en tynd rød stribe  Icon_Up


İmage

Der har du godt nok skudt et flot billede Peter.
Mvh. PHO
[-]
  • onkeldunkel, pbr
Svar
(04-01-2023, 07:47 PM)PHO Skrev: Der har du godt nok skudt et flot billede Peter.

Tusind tak  Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Mit Baltany Military Chrono er blevet opdateret med en fantastisk dejlig brun top/khaki underside silikone rem fra Barton Watch Straps, der står kanon godt til uret, synes jeg.

Jeg har skiftet det almindelige spænde ud med en deployant lås købt gennem Uhrenarmband-Versand.

Remmen er som sagt super dejlig blød og komfortabel, men er nok for blød til at understøtte tungere ure, medmindre man gerne bærer sine ure stramt (hvad jeg bestemt IKKE gerne gør )

Med deployant spændet synes jeg det giver hele setup’et en særlig tvist

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Fin rem, men jeg ville have monteret den omvendt.
Sådan som jeg kender dig gennem dine indlæg, er det nok gennemtænkt.
/
Kristen
Svar
(06-01-2023, 02:33 PM)khbk Skrev: Fin rem, men jeg ville have monteret den omvendt.
Sådan som jeg kender dig gennem dine indlæg, er det nok gennemtænkt.
/
Kristen


Det har du nok ret i, men jeg synes, at det passer bedst til denne lås, at den foldes ind imod én selv på samme måde som en lænke  Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(06-01-2023, 01:55 PM)pbr Skrev: Mit Baltany Military Chrono er blevet opdateret med en fantastisk dejlig brun top/khaki underside silikone rem fra Barton Watch Straps, der står kanon godt til uret, synes jeg.

Jeg har skiftet det almindelige spænde ud med en deployant lås købt gennem Uhrenarmband-Versand.

Remmen er som sagt super dejlig blød og komfortabel, men er nok for blød til at understøtte tungere ure, medmindre man gerne bærer sine ure stramt (hvad jeg bestemt IKKE gerne gør )

Med deployant spændet synes jeg det giver hele setup’et en særlig tvist

İmage

İmage

İmage

İmage
Det er dælme et fedt spænde! Kunne du have et link dertil? Haha mit tyske er elendigt og syntes sku dem side er svær at finde noget på Haha

Har også selv luret på de barton der! De ser ret behagelige ud! Og fedt med 2 farver der!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)