DAGENS UR
Omega seamaster gmt 50 yearsİmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Blå mandag med ALS Lange 1 (191.028)

İmage
İmage

Svar
Seiko GMT

İmage
Mvh Kim 
Svar
GO SeaQ Pano i dag.

İmage

Svar
Fruen er immobil efter en planlagt operation i foden, så jeg er deltid-oppasser og arbejder samtidig hjemmefra

Citizen NB1050-59 E JDM hjælper mig at holde styr på tiden - det er fantastisk præcist !! Holder sig let indenfor +/- 2 sek pr dag !!

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Så fik jeg lavet den helt rigtige rem til mit flyverur og den er i mørk kænguru øverst og lyst på undersiden, med lidt kærnelæder i midten og remmen er blevet rigtig behagelig. Jeg bruger kænguru på indersiden, da det efter min mening holder sig godt og længe, selvom det skal modstå sved og hvad der ellers kommer fra dagens arbejde. Remmen bliver tørt af med en opvreden klud, da uret ikke tåler nævneværdig mængder vand...som i næsten ingen ting.

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
I manglen på den rigtige Speedmaster, fik jeg held til at købe dette. Nu prøver jeg det et par gange og så ryger det nok videre.
Men designet er lige i øjet ;-)

İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
(06-09-2022, 08:22 PM)phrede Skrev: I manglen på den rigtige Speedmaster, fik jeg held til at købe dette. Nu prøver jeg det et par gange og så ryger det nok videre.
Men designet er lige i øjet ;-)

İmage

Mission to Mercury - min favorit. Sig gerne til når/hvis det skal videre :-)

[-]
  • cfnissen, phrede
Svar
(05-09-2022, 11:00 PM)onkeldunkel Skrev: GO SeaQ Pano i dag.

En af de bedste divers i lang tid. Kæft en lækker klokke Icon_hjerte
Svar
İmage
Da jeg kom i tanke om, at det ret præcist er 50 år siden, at jeg fik dette Tissot T12, må det hellere være dagens ur igen.
Datoen passer ikke, da det ikke ligefrem har quick-set
/
Kristen

[-]
  • cfnissen, Esni, MichaelA
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)