Hvor får jeg fat i en 28 mm læder natorem?
#11
Jeg synes det er cool og jeg vil samtidig ikke benægte at jeg bliver påvirket af andres billeder Icon_e_wink
Også Kristians, som jeg følger på facebook - Det er i virkeligheden en stor inspirationskilde for mig Icon_e_biggrin1

Sendt med Tapatalk2
Svar
#12
KimT Skrev:Jeg synes det er cool og jeg vil samtidig ikke benægte at jeg bliver påvirket af andres billeder Icon_e_wink
Også Kristians, som jeg følger på facebook - Det er i virkeligheden en stor inspirationskilde for mig Icon_e_biggrin1

Sendt med Tapatalk2
Billeder er nok den største inspirationskilde for mig... Men det var bare lige for at slå det fast i forhold til SevenFriday, hvor det var det første billede med natoremmen længere oppe i tråden der gjorde det for mig.
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#13
berg Skrev:Vil bare lige slå fast med syvtommer søm, at Haagens urkøb ikke har påvirket min beslutning... Havde besluttet mig langt før han nævnte dem første gang.... Men god smag har han da! ;)

Det var nu mere et hint og undskylder da gerne, når det påvirker dig så meget, at jeg skrev hans navn.
Svar
#14
Black Seal Skrev:
berg Skrev:Vil bare lige slå fast med syvtommer søm, at Haagens urkøb ikke har påvirket min beslutning... Havde besluttet mig langt før han nævnte dem første gang.... Men god smag har han da! ;)

Det var nu mere et hint og undskylder da gerne, når det påvirker dig så meget, at jeg skrev hans navn.
Det behøver du ikke undskylde, ville bare lige understrege at min beslutning ikke var truffet udfra en facebook post af Kristian Haagen for et par uger siden.
Har overhovedet ikke noget mod Haagen, han er dygtig og har god smag.
Beklager hvis min respons var en kende aggressiv! ;)
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#15
KlausM viste dette billede i en anden tråd og det er et fedt billede IMHO

İmage
Svar
#16
KimT Skrev:KlausM viste dette billede i en anden tråd og det er et fedt billede IMHO

İmage

Det ser så sygt råt ud - mega fedt! Icon_drool

Tillykke med det Berg! Smider du ikke en melding op omkring uret når du er kommet hjem fra ferie og har leget lidt med det? Synes det er super spændende og har også stødt på det flere gange de sidste par måneder og er halv lun på det!
Svar
#17
Tak :)
Absolut, glæder mig også til at prøve det! :)
Det er en stor og firkantet sag 47,6 x 47...
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#18
Spændende og anderledes ur, hvilket jeg bifalder, da det netop bliver for kedeligt med for mange PO'er og Subs Icon_hello Personligt er uret lige en kende for stort og specielt til mig, men fedt andre hopper på det. Ville godt se det irl da jeg er sikker på det vinder lidt der. Det syntes jeg de fleste outrerede designs gør Icon_cool

Har du prøvet Jürgen? Han kan strikke det meste sammen på bestilling når det kommer til remme.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
#19
TimeToWatch.dk Skrev:Spændende og anderledes ur, hvilket jeg bifalder, da det netop bliver for kedeligt med for mange PO'er og Subs Icon_hello Personligt er uret lige en kende for stort og specielt til mig, men fedt andre hopper på det. Ville godt se det irl da jeg er sikker på det vinder lidt der. Det syntes jeg de fleste outrerede designs gør Icon_cool

Har du prøvet Jürgen? Han kan strikke det meste sammen på bestilling når det kommer til remme.

/Mads
Der kommer vel snart et GTG?! :)
Har købt en enkelt rem af Jürgen til min gamle breitling navitimer cosmonaute... God rem og fint håndværk.
Har ellers en på et svensk urforum som har lavet en rem til min Panerai 270... Sender lige ham en mail... Han er altid frisk på en udfordring! ;)
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#20
Jeg må jo så nok melde mig under fanen og bekende at jeg ligeledes har bestilt et.... Glæder mig til at stifte bekendtskab med uret.

Som Berg har jeg ligeledes været lige ved og næsten at bestille det siden januar. Især ved at følge uret på Instagram har de virkelig pumpet god visuel markedsføring ud.

Så det bliver interessant at prøve - især fordi jeg også har overvejet at prøve Bell&Ross som størrelsesmæssigt er tæt på Sevenfriday.

Kan du så se og komme hjem fra den ferie snart ;)
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)