01-02-2021, 04:00 PM
Så kom der lidt ure fra min bedste ur ven
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
|
Fra den ene yderlighed til den anden - Aquadive
|
|
01-02-2021, 04:00 PM
Så kom der lidt ure fra min bedste ur ven
Med venlig hilsen Michael
01-02-2021, 04:42 PM
03-02-2021, 11:08 AM
Er du glad for Aquadive??
There's a lot of big dudes out there and big wrists need big watches.
03-02-2021, 12:50 PM
Jeg tror at det er kommet til rette ejer og må indrømme at hvis først man kommer gennem fasen med om det overhovedet passer til en, så begynder den gode oplevelse for alvor, for pokker hvor er det lækkert lavet, men forstår godt når jeg ser det på små håndled rundt omkring at det let kan fremstå som en joke for vedkomne.
Så den med at nogle anmeldere mener at det kan de godt bære på deres smalle håndled....nix! den går ikke, hvor jeg så altid har følt at et ur godt må være i den tunge ende og fylde så det passer til resten Nu bære jeg uret på lænke og det er en meget kraftig lænke som holder kontravægt så at sige, men uret her "vobler" ikke på håndledet, og jeg føler lidt at jeg nu har fået fat i en super de luxe "firhjulstrækker" hvis man kan bruge det billede. Jeg viste ikke at Kronometer har flere modeller af mærket http://www.kronometer.dk/catalogsearch/r...q=Aquadive Med venlig hilsen Michael
03-02-2021, 01:33 PM
03-02-2021, 02:01 PM
Det handler også om at finde rette vinkel og det kan se rigtigt ud, men det er nok lige i overkanten hvis jeg må være så fræk at tale frit fra leveren
Tror du ikke også at det var derfor at du gik så hurtig af med det igen ? /Michael Med venlig hilsen Michael
03-02-2021, 02:05 PM
Dét kan godt være at du har ret...
There's a lot of big dudes out there and big wrists need big watches.
14-02-2021, 07:56 PM
Det er et top lækkert ur - kunne godt have været en værdig aftager til mit prodiver :-)
14-02-2021, 08:10 PM
(14-02-2021, 07:56 PM)Appleboy Skrev: Det er et top lækkert ur - kunne godt have været en værdig aftager til mit prodiver :-) Jeg har selv haft Oris Prodiver og må indrømme at det er et meget lækkert dykker ur...ja i det hele taget har jeg haft så mange forskellige dykker ure, så jeg snart ikke kan tælle dem eller huske dem, hvilket på en måde er ret crazy, men du kender selv til at man lige må prøve og nogen gange fortryder man, så set i lyset af dette, vil jeg mene at min Aquadiver er "skræddersyet" til mig og det har været et sats at prøve denne dykker. Nu har det heldigvis været det sats værd og man får vel ikke meget bedre dykker, det skulle da lige være et omega seamaster ploprof 1200m Det må være på ønskesedlen som næste dykker. Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|