DAGENS UR
Er du inde i en jo-større-jo-bedre fase ;-). 65mm lug-to-lug er jo sindssyg stort :-)

Jeg tænker det hurtigt bliver lidt som det her AP (på et lille håndled) :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Appleboy, Brisle
Svar
Jeg har altid kunnet lide store ure. Mit håndled er på ca 19 cm og ure bliver hurtigt for små i størrelsen. Flyver ure har altid tiltalt mig.
Og med hensyn til at være autentisk indenfor det så ser det i mit perspektiv ikke godt ud med en størrelse på omkring 45mm. Derfor kigger jeg denne vej. Nemlig hvor den"rigtige" størrelse lå omkring 55 mm
Og her er Laco modellen et flot valg i min verden

Har før haft et Zeno Flieger på 55 mm. Så størrelse er ikke skræmmende

Sendt fra min moto g(8) power med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Det ur er så lækkert - kan huske da jeg prøvede et i gårdhaven hos Jacob for snart mange år siden.  Man ser der ikke så tit mere, men jeg kan ikke få mig selv til at gå med et så dyrt ur, set i lyset af den måde jeg er på:-) 

Men mums det spiller :-)


(09-01-2021, 10:44 PM)onkeldunkel Skrev: Jeg tænker det hurtigt bliver lidt som det her AP (på et lille håndled) :-)

İmage
[-]
  • Larsb, onkeldunkel
Svar
Et af rimelig få ure jeg savner efter at have solgt det. Jeg synes det passede mig perfekt, men jeg er også en (for) stor fyr ;-)

İmage
Svar
(09-01-2021, 06:42 PM)cfnissen Skrev: Dagens ur er selvbygget. Det var godt nok sjovt!

İmage

Det er simpelthen verdensklasse. Det må være fedt at kunne.....
[-]
  • cfnissen
Svar
(10-01-2021, 10:53 AM)KimT Skrev: Et af rimelig få ure jeg savner efter at have solgt det. Jeg synes det passede mig perfekt, men jeg er også en (for) stor fyr ;-)

İmage

Der var dyret jo :-)
[-]
  • cfnissen, runzuk5
Svar
(10-01-2021, 02:14 PM)runzuk5 Skrev: Det er simpelthen verdensklasse. Det må være fedt at kunne.....

Det er bare at melde sig til et af Christian Lass kurserne. Det er der hvor Claus og rigtig mange andre andre, mig selv inkl. har bygget vores :-)
[-]
  • Jens, Larsb
Svar
Selvom jeg stadig har lidt andet at tage på, ender dette som dagens ur mere eller mindre konstant.

İmage
Svar
Lækkert billede :-)
Svar
(10-01-2021, 02:26 PM)KimT Skrev:
(10-01-2021, 02:14 PM)runzuk5 Skrev: Det er simpelthen verdensklasse. Det må være fedt at kunne.....

Det er bare at melde sig til et af Christian Lass kurserne. Det er der hvor Claus og rigtig mange andre andre, mig selv inkl. har bygget vores :-)

Det var piv hyggeligt og Christian Lass kan jo fortælle historier fra nu og til juleaften.
[-]
  • runzuk5
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)