Til orientering andgående VE Lunokhod
Black Seal Skrev:Jeg har længe overvejet hvilken ur butik jeg skal reklamere for i min signatur Icon_e_smile Icon_e_smile
Gad vide om der er et marked for at "sælge" eller leje sin signatur ud Icon_e_wink !?
Simon Hedegaard
Black Seal Skrev:Urdebatten flyder med reklamer. Om det er banner, eller billeder af ure til salg, eller om man gerne lige vil gøre lidt reklame for et eftertragtet ur. I min verden det samme.

Jeg har længe overvejet hvilken ur butik jeg skal reklamere for i min signatur Icon_e_smile Icon_e_smile

Jeg har intet ondt mod nogen som laver denne form for "SPAM" om man vil. Lige børn leger bedst og det er jo det som sker her i mine øjne. Reklame er tilladt har Kim tidligere slået fast og dette er vel den naturlige udvikling på fri reklame.

Icon_+1

Syntes denne tråd viser meget godt hvad en (i mine øjne) naiv styring af forummet med hensyn til reklamer kan ende ud i,
dette er ikke rette mod de nævnte ure eller trådstarter men bare min holdning til reklamer som i den ene eller anden form generelt tager overhånd på forummet.

Jeg syntes dog det er for lavt at lave den latterlig gøreelse som personen her i sin egen tråd bliver udsat for,
det er meget muligt det er reklame på et for nogen for lavt plan, men der lægges masser af reklame ind her hver dag mere eller mindre elegant,
uden at det nævnes med en stavelse af dem som er fremme med lovbogen her eller andre for den sags skyld.

jeg syntes det er fint at Jon feks. giver sin ærlige mening til kende så er der ren r.v at trutte i det er en tilgang jeg respekter MEGET mere af det tak,
men at begynde at lave noget der minder om en kampagne om hvor dårlig kvalitet der er tale om her både når det kommer til produktet og evnen til at gøre reklame,
så andre ellers kan rulle rundt som en lille hund og dø af grin finder jeg ærlig talt en smule ulækkert.

Skulle vi ikke tag og huske på at forummet kun forbliver stærkt ved at dyrke og respekter forskelligheden,
nå det var bare min holdning den den betyder ikke en dyt mere i forhold til andres, det er bare min...

God aften Icon_drinks
og god weekend. Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Stensbjerg Skrev:
Black Seal Skrev:Urdebatten flyder med reklamer. Om det er banner, eller billeder af ure til salg, eller om man gerne lige vil gøre lidt reklame for et eftertragtet ur. I min verden det samme.

Jeg har længe overvejet hvilken ur butik jeg skal reklamere for i min signatur Icon_e_smile Icon_e_smile

Jeg har intet ondt mod nogen som laver denne form for "SPAM" om man vil. Lige børn leger bedst og det er jo det som sker her i mine øjne. Reklame er tilladt har Kim tidligere slået fast og dette er vel den naturlige udvikling på fri reklame.

Icon_+1

Syntes denne tråd viser meget godt hvad en (i mine øjne) naiv styring af forummet med hensyn til reklamer kan ende ud i,
dette er ikke rette mod de nævnte ure eller trådstarter men bare min holdning til reklamer som i den ene eller anden form generelt tager overhånd på forummet.

Jeg syntes dog det er for lavt at lave den latterlig gøreelse som personen her i sin egen tråd bliver udsat for,
det er meget muligt det er reklame på et for nogen for lavt plan, men der lægges masser af reklame ind her hver dag mere eller mindre elegant,
uden at det nævnes med en stavelse af dem som er fremme med lovbogen her eller andre for den sags skyld.

jeg syntes det er fint at Jon feks. giver sin ærlige mening til kende så er der ren r.v at trutte i det er en tilgang jeg respekter MEGET mere af det tak,
men at begynde at lave noget der minder om en kampagne om hvor dårlig kvalitet der er tale om her både når det kommer til produktet og evnen til at gøre reklame,
så andre ellers kan rulle rundt som en lille hund og dø af grin finder jeg ærlig talt en smule ulækkert.

Skulle vi ikke tag og huske på at forummet kun forbliver stærkt ved at dyrke og respekter forskelligheden,
nå det var bare min holdning den den betyder ikke en dyt mere i forhold til andres, det er bare min...

God aften Icon_drinks
Jeg fatter simpelthen ikke at i gider blive ved med at brokke jer over reklame. Hop dog over på det reklamefri forum der også findes i Danmark, hvis i ikke kan tåle lugten i bageriet. Kim HAR prøvet at forklare at reklamer er helt ok, igen og igen.....

Min lyst til at deltage herinde bliver mindre og mindre, men så slipper i da for alt min FORFÆRDELIGE reklame..... Icon_twisted Jeg er træt af at blive beskyldt for at kun deltage her på grund af reklame og ikke have reelle hensigter....

Det var så min ærlige mening.....
Claus Tukjær Skrev:
Stensbjerg Skrev:

Icon_+1

God aften Icon_drinks
Jeg fatter simpelthen ikke at i gider blive ved med at brokker jer over reklame. Hop dog over på det reklamefri forum der også findes i Danmark, hvis i ikke kan tåle lugten i bageriet. Kim HAR prøvet at forklare at reklamer er helt ok, igen og igen.....

Min lyst til at deltage herinde bliver mindre og mindre, men så slipper i da for alt min FORFÆRDELIGE reklame..... Icon_twisted Jeg er træt af at blive beskyldt for at kun deltage her på grund af reklame og ikke have reelle hensigter....

Det var så min ærlige mening.....

Jeg har det på samme måde, jeg har INTET imod reklamer. Jeg syntes det foregår på en god og sober måde. Men jeg må sige at det er, desværre, svært at gøre alle tilfredse.
Jeg syntes at vi har fundet en FIN balance her, som viser at der er plads til alle.

God fredag aften :-)

Henrik
Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Hmmm, jeg prøver en gang til Icon_e_confused Og denne gang kommer det lige ud af posen.

Dette er et privatejet forum og ejerne bestemmer reglerne. Det betyder at jeg (som ejer) bestemmer hvordan forummet styres.
Kan man ikke lide måden det kører på er man velkommen til at vælge det fra....hvilket jeg gerne vil opfordre dem som ikke kan leve
med måden det køres på, til at gøre. Jeg har utallige gange skrevet/fortalt hvordan min holdning til reklamer (som ikke ændrer sig) er,
uanset om nogle finder det irriterende, naivt, eller bare forkert. Sådan er det bare.

Nogle reklamer er ok og andre er ikke ok. Det er en grænse som JEG sætter og som JEG håndhæver. Det er en balance som jeg løbende
arbejder med og tilpasser. At nogle føler forummet "flyder over" med reklamer er der bare ikke noget at gøre ved og det ændrer sig ikke
ved at vi åbenbart skal have debatten om det med jævne mellemrum.

Jeg arbejder hårdt for at skabe et forum som kan være til glæde for så mange som muligt, men det er umuligt at gøre alle tilfredse. Jeg
har så valgt at gøre dem der ikke kan lide reklamer utilfredse Icon_e_wink

Så jeg vil slutte med en opfordring (inden jeg låser tråden) lev med det, eller lad være. Der er et andet (reklamefrit) forum i DK man
kan tilvælge og på den måde slippe for reklamer hvis man ønsker det. Længere er den ikke.

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)