DAGENS UR
(25-11-2020, 12:48 PM)cfnissen Skrev: Jeg tager lige en runde til med Merci LM-001. Jeg har lige fået endnu et eksemplar, denne gang i et andet look.

Grå skive, blå time/minut visere og ikke trykte tal, men påsatte tal. Ganske godt hverdags/for sjov ur.

Indholdet er stadig mekanisk i form af et ETA værk

En sammenligning med den originale version. 

Claus

Ser fedt ud. Vild med looket
Var selv meget tæt på at købe et, men det er altså bare et nummer for lille til min fede arm  Icon_sign
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar
(24-11-2020, 06:34 PM)onkeldunkel Skrev: Har den overhovedet været ude og trille? :-). Dæk og kæde (og alt andet) ser jo spritnye ud :-). SÅ lækker Ducati!

Hehe

Jo, jo - Duc’en bliver brugt.

Jeg forsøger at undgå regnvejr og våde veje.
Det har været ganske let denne sæson at planlægge så man kunne undå vådt føre

Jeg er en pedant person, så jeg rengør kæde etc. for hver tankning

Det er nu ganske let at vedligeholde kæden/kit, når jeg bruger tørsmøring

Lidt bevismateriale på at Duc’en ser dagslys

/Møller

İmage

İmage

İmage
Svar
Fedt at den bliver brugt og egentlig ikke en tosset idé med rengøring for hver tankning. Mange tak for billederne - det ser godt ud!  Icon_Up. Jeg solgte jo min mc sidste år og jeg savner den - ikke fordi jeg fik kørt ret meget på den, men bare fordi den er rar at have og så fik jeg et smil på læben hver gang jeg gik forbi den i garagen :-D.

Udfordringen er, at hvis jeg skal mc igen, så kommer det til at koste et ur eller to og det er jeg ikke helt klar til endnu :-D. Derudover skal jeg lige have bygget et hus, som først er færdig til august næste år, men måske foråret 2022 Icon_party
[-]
  • runzuk5
Svar
Dagens ur er et Seiko.

İmage
Nærmere bestemt en model fra Cocktailtime serien. En serie baseret på cocktails fra en berømt cocktail bar i Tokyo.

İmage
Min variant hedder Manhattan. Synes de har ramt farven godt.

İmage

Det er jo - som mange sikkert allerede ved - min yndlingscocktail.

Dette ur er faktisk købt i Tokyo i kælderen på et stormagasin tilbage i 2018 da man stadig måtte rejse. Det er jo ikke verdens dyreste ur og butikken var ikke særligt eksklusiv, men det blev pakket ind og overrakt med største japanske høflighed og buk. En fantastisk oplevelse.

Den kan man læse om her http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=82329

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar
Det er lidt vildt hvor megen stil de kan mase ned i et ur til så relativt få penge. Deres cocktailtime kan altså noget Icon_Up
Svar
DHL expres på vej

[-]
  • cfnissen
Svar
Lidt Zaratzu i den spæde sol, god weekendİmage

Svar
Ankommet
İmage

[-]
  • cfnissen, pbr
Svar
Har fisket denne frem denne weekend.

İmage
Mvh Kim 
Svar
Stadig Zenith tid her hos mig

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • onkeldunkel
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)