DAGENS UR
To hunde - så må det være tid til Der Doppelchronograph

İmage

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • 116520, longbear, pbr
Svar
Lidt historie fra 1967 på armen denne søndag, før starten går på Mugello !  Icon_Up

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • aammat, Esni, MichaelA
Svar
Fedt ur.

Håbløs kørsel indtil videre...
Mvh Kim 
Svar
Enig i begge dele !!

Synd for Magnussen at blive torpederet ud af løbet på den måde !

Forhåbentlig kan den seneste safety car give lidt spænding og ræs her til sidst.

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
I ventetiden på løbets 2. omstart, nåede jeg lige at få lavet min egen lille "sex-pile" med en flok japanere og en enkelt Breitling  Icon_e_biggrin1

İmage
/Peter

Svar
(11-09-2020, 02:39 PM)KOP Skrev: En ny rem til Speedy, en Rios organic, ganske lækker blød og en dejlig tekstur. God weekendİmage

Det der er ét stks. rigtig lækker rem. Det klæder det ur rigtig godt. 

İmage

5-leds kæde i børstet og poleret stål synes jeg får uret til at poppe på en måde læder eller Nato ikke kan. Jeg elsker at skifte rem, men jeg får svært ved ikke at lade denne sidde på.
Svar
Ikke nyt ur denne gang, men derimod nyt objektiv til mit kamera - og det er perfekt til at fotografere ure med, så hermed er I altså tvangsindlagte !!  Icon_rul

Kameraet er et Fuji X-T2 og objektivet er et Fujinon XF 80mm f/2.8 R LM WR Macro.

Til min undskyldning, skal jeg måske lige indskyde, at jeg har båret begge ure i løbet af dagen i dag, så billederne opfylder kriterierne i tråden, "Dagens Ur"  Icon_e_biggrin1

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

Svar
De spiller bare max de billeder der! Sikke forskel på hesalit/safir. Gad godt eje sådan noget fint grej en dag

[-]
  • pbr
Svar
DS på sporetİmage

Svar
Seiko 5 Sport med ref. J7019-7050 fra november 1971

İmage
/Peter

[-]
  • Smilla
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)