DAGENS UR
Dagens ur på tur

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • cfnissen
Svar
Åndehul

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Så har jeg fået min Moment macrolinse. Det virker som godt kram og app’en fungerer også fint, meeeen man skal vist øve sig lidt :-)

Første (men helt sikkert ikke sidste) forsøg :-)

İmage

Svar
Yes! Det gik sgu da hurtigt. Og se lige detaljerne på skiven

Ja, man skal øve sig. Prøv også at lægge uret et sted med dagslys og så varier vinklerne eller drej uret. Så vil du se lyset spille på forskellige måder. Det er ren magi.

Glæder mig til at se mere.

Dagens ur - zoomet lidt ud.

Det er frikvarter mellem calls - så skal man jo lige læse om ure...

JLC Master Compressor Memovox

İmage

Svar
Solen skinner udenfor, trods corona-krisen

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, Esni
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
Rygepause i solen med Omega Dynamic.

İmage
Svar
Får lige en fyraftens pils på terrassen inden solen kaster lange skygger. Med Explorer på armen, kan ikke komme i Boxen da banken er lukket. Så man må nøjesİmage
Svar
Nyder solen udenfor - i behørig afstand fra andre

İmage

JLC Master Compressor Memovox. Købt brugt i 2004, har ikke fortrudt det 1 sekund.

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar
(27-03-2020, 02:46 PM)cfnissen Skrev: Yes! Det gik sgu da hurtigt. Og se lige detaljerne på skiven

Ja, man skal øve sig. Prøv også at lægge uret et sted med dagslys og så varier vinklerne eller drej uret. Så vil du se lyset spille på forskellige måder. Det er ren magi.

Glæder mig til at se mere.

Dagens ur - zoomet lidt ud.

Det er frikvarter mellem calls - så skal man jo lige læse om ure...

JLC Master Compressor Memovox

İmage

Ja, det gik virkelig hurtigt med FedEx - imodsætning til min Everest ur-rulle, som kom med PostNord. Det tog 2 uger fra Irland :-/.

Jeg skal have eksperimenteret mere med macrolinse , men med to små børn hjemme konstant, så er det begrænset med tid :-)

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)