DAGENS UR
I dag er det det dejlige Jaeger-LeCoultre Master Compressor Memovox.

İmage

Designet af JLC’s første kvindelige ur-designer, Magali Metrailler, som også stod for Amvox serien og nogle andre nye looks. Hende kan man godt savne engang imellem.

Compressoren er selvfølgelig inspireret af den klassiske Polaris-model. Det jeg specielt er vild med her - udover alarmfunktionen - er de store kompressor-kroner der sikrer vandtætheden, hvis man husker at dreje dem i.

Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
Smukt smukt smukt Icon_hjerte
den savner jeg ikke så sjældent, og så på brunt læder Icon_not
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
Skildpadden er på armen her

İmage
Mvh Kim 
Svar
(03-01-2020, 08:25 PM)cfnissen Skrev: Det jeg specielt er vild med her - udover alarmfunktionen - er de store kompressor-kroner der sikrer vandtætheden, hvis man husker at dreje dem i.
Hvilket du ikke har gjort på billedet. White is tight - red is dead :-)

Fedt ur!

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
Præcis. Life on the edge ?

Godt fanget!

[-]
  • onkeldunkel
Svar
Living on the edge - good one :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Mine forældres 50 års forretnings jubilæum blev fejret med min keeper på armen. İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Til tyroler fest med ur fra Alexander Shorokhoff – Day&Night – Black AS. DN01, hvor timeviseren kun drejer hele vejen rundt på 24 timer. 

İmage

İmage

Og på håndleddet igen

İmage

Bedre writshot tidligere på dagen.

İmage
Svar
Rigtig fedt ur, det Shorokhoff. Skægt at de har valgt at 24 er på "kl 6".
Hvad er subdial til?
Svar
(04-01-2020, 09:44 PM)MichaelA Skrev: Rigtig fedt ur, det Shorokhoff. Skægt at de har valgt at 24 er på "kl 6".
Hvad er subdial til?

På subdialen er der skrevet de tal, der ikke står på ydresiden lige ved inderringen :)

Fra 6 morgen til 18.00 er det morgen til aften og så går viseren ind fra kl. 18.00 til 6 morgen i aften og nattetimerne.

Kl. 12 middag og kl 24.00 er lige over for hinanden lodret.

Her er værket:

İmage
[-]
  • Larsb
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 11 gæst(er)