Ur-Rally 2020 (planlægning)
Dejligt, at der ser ud til at være opbakning til initiativet - men vi er endnu kun 4 personer i arrangementsgruppen !!

Hvis Ur-Rally 2020 skal blive til virkelighed, så skal vi være flere, så arbejdet ikke skal ligge på ganske få mennesker ! Kom frisk !! Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det vælter ikke med frivillige, men så må jeg jo se, om ikke jeg kan finde tid til at hjælpe med.

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • Jens, pbr, Stensbjerg, tg
Svar
Fedt Lars !!  Icon_Up

Jeg sender dig lige en pb
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det ser ud til, at vi nu er de 5 medlemmer i arrangementsgruppen, som vi har sat som minimumsantal for at det kan lade sig gøre - men vi kan sagtens bruge et par medlemmer mere !!

Så kom frisk, stadigvæk !! Icon_party
/Peter

Svar
Sindssygt godt initiativ, men jobbet og ny arving umuligør umiddelbart min deltagelse ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Jeg kan også bidrage med planlægningen
[-]
  • pbr
Svar
Det er kanon - jeg sender dig lige en PB  Icon_Up
/Peter

Svar
Og Morten (mojohe67) har også lige overtalt mig!

Jeg glæder mig til at bidrage!

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • pbr
Svar
Det er fantastisk, Claus - velkommen til !! 

Jeg sender dig lige en PB !!
/Peter

[-]
  • cfnissen
Svar
Noget nyt i denne sag?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)